اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی بروجرد:

20 خانه محرومان توسط جهادگران احداث می‌شود

20 خانه محرومان توسط جهادگران احداث می‌شود
مسئول بسیج سازندگی بروجرد به ساخت 2 مدرسه توسط جهادگران اشاره کرد و گفت: 20 خانه محرومان توسط جهادگران احداث می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا ارکانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: جهادگران در بخش سازندگی در حوزه‌های مختلف مانند ساخت خانه برای محرومان، ساخت مدرسه و یا اقدامات دیگر با هدف محرومیت زدایی را در روستاها انجام می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در همین راستا در دو روستای خشتیانک و امیر آباد در بخش اشترینان، عملیات ساخت دو مدرسه آغاز شده که در هر یک از مدارس دو کلاس درس برای دانش آموزان ساخته می‌شود؛ برای ساخت چهار کلاس درس، حدود 140 میلیون تومان هزینه خواهد شد و در عملیات ساخت در هر مرحله تعدادی از بسیجیان همراهی می‌کنند که در فاز اول 15 نفر از جهادگران پایگاه شهید گودرزی مشارکت کردند.

, وی افزود: در همین راستا در دو روستای خشتیانک و امیر آباد در بخش اشترینان، عملیات ساخت دو مدرسه آغاز شده که در هر یک از مدارس دو کلاس درس برای دانش آموزان ساخته می‌شود؛,

مسئول بسیج سازندگی بروجرد عنوان کرد: می‌شود تا این مدارس در کمترین زمان ساخته شود و در اختیار دانش آموزان برای کسب علم و دانش قرار گیرند؛ در حال حاضر جهادگران مشغول ساخت 20 منزل مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد در بروجرد هستند که بعد از تکمیل در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.

, مسئول بسیج سازندگی بروجرد عنوان کرد: می‌شود تا این مدارس در کمترین زمان ساخته شود و در اختیار دانش آموزان برای کسب علم و دانش قرار گیرند؛ ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/ ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه