اخبار داغ

روستایی بکر که با بی‌مهری‌‌ها دست و پنجه نرم می‌کند؛

"کنگره"؛ روستایی خسته از وعده مسئولان/ اهالی کنگره از ابتدایی‌ترین امکانات هم محرومند+عکس

"کنگره"؛ روستایی خسته از وعده مسئولان/ اهالی کنگره از ابتدایی‌ترین امکانات هم محرومند+عکس
کنگره، روستایی با مردمانی مهربان و صمیمی است که متاسفانه از بی توجهی مسئولان گلایه مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، از شهر قروه خارج می شویم و پس از پیمودن مسیری تقریبا 40 کیلومتری به روستایی با مردمانی مهربان و خونگرم می رسیم که نام آن کنگره است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

روستایی از توابع بخش مرکزی که در مرز با روستاهای سنقر قرار گرفته است و علی رغم وجود منابع خدادادی در آن، مردم با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.

,

 

,

, ,

 

,

یکی از روستاییان کنگره در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به وضعیت نامناسب جاده روستا گفت: 300 متر از جاده اصلی روستا به طرف قروه و 2 کیلومتر از این جاده به طرف حسین آباد سنقر به صورت خاکی باقی مانده است و متاسفانه مسئولین تلاشی برای آسفالت این مسیر ندارند.

,

 

,

, ,

 

,

وی با بیان اینکه وضعیت بهداشتی روستا نیز تعریف چندانی ندارد افزود: متاسفانه روستا فاقد زباله دان های مناسبی است و وجود آشغال در سطح روستا باعث به وجود امدن بیماری های بسیاری بخصوص در میان کودکان و نونهالان می شود.

,

 

,

, ,

 

,

یکی دیگر از مردم روستای کنگره نیز در گفتگو با ما با بیان اینکه نماینده مجلس شورای اسلامی در سال جاری وعده داده است که جاده های روستایی این محور را آسفالت نماید گفت: تاکنون هیچ نوع اقدامی در خصوص اجرایی نمودن این وعده صورت نگرفته است.

,

 

,

وی با انتقاد از نبود امکانات تفریحی و سرگرمی برای کودکان افزود: کودکان ما باید با گل و خاک بازی کنند و هیچ نوع وسیله تفریحی و سرگرمی ای برای انان وجود ندارد.

,

 

,

, ,

 

,

این روستانشین کنگره ای ادامه داد: در روستای ما آب روانی که از نظر بهداشتی نیز سلامت آن تایید شده است وجود دارد اما مورد مصرف مناسبی قرار نمی گیرد.

,

 

,

, ,

 

,

با این گفتگوها وارد محیط روستا می شویم، روستایی با طبیعتی بکر و بی نظیر که نشان از سرسبزی و آبادانی روستاهای کردستان دارد که متاسفانه چنین ظرفیت هایی در سایه بی توجهی ها کمرنگ شده اند.

,

 

,

نبود امکانات بهداشتی مناسب از یک سو و نبود امکانات تفریحی و سرگرمی از سوی دیگر تنها بخشی از مشکلات مردم روستانشین کنگره هستند که لازم است تا مسئولین شهرستان به ان توجه ویژه ای داشته باشند.

,

 

,

, ,

 

,

از طرفی جاده روستا سال هاست که در انتظار عمل به وعده های مسئولین در آسفالت مناسب و به موقع است اما متاسفانه هر ساله با وعده جدیدی روبرو می گردد که عملی نیز نمی شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه