اخبار داغ

طوفان روانی ترامپ، هواشناسی آمریکا را به دردسرساز می‎اندازد

طوفان روانی ترامپ، هواشناسی آمریکا را به دردسرساز می‎اندازد
خدمات هواشناسی ملی آمریکا اظهارات ترامپ در مورد طوفان دوریان را تصحیح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ خدمات هواشناسی ملی آمریکا اظهارات ترامپ در مورد طوفان دوریان را تصحیح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

به گفته cnbc، خدمات هواشناسی ملی آمریکا (NWS) پس از اظهارات متناقض دونالد ترامپ در مورد طوفان دوریان گفت که آلاباما هیچ آسیبی نخواهد دید.

, cnbc,

اداره NWS در بیرمنگهام، آلاباما در پست توئیتری خود نوشت: "طوفان دوریان هیچ تأثیری بر آلاباما نخواهد داشت. تکرار می کنیم، هیچ تأثیری."

,

اخیرا، ترامپ در پست توئیتری خود گفته بود: "علاوه بر فلوریدا، کارولینای جنوبی و شمالی، جورجیا و آلاباما سخت تر از حد پیش بینی شده آسیب می بینند."

,

 

,

, ,

 

,

وی در گفتگوی خود با خبرنگاران کاخ سفید، همین موضوع را درباره آلاباما پیشنهاد داد و گفت: "ما نمی دانیم که این طوفان به کجا آسیب می زند. به نظر می رسد که به فلوریدا، جورجیا و کارولینای جنوبی و شمالی خسارت وارد کند. آلاباما نیز آسیب می بیند. شما طی 24 ساعت آینده متوجه آن خواهید شد."

,

طوفان دوریان روز یکشنبه (1 آگوست) به شمال غربی باهاما نفوذ کرد. سرعت باد این طوفان در عصر روز یکشنبه 185 مایل بر ساعت بود و رکورد قوی ترین طوفان آن منطقه را رقم زد.

,

مرکز ملی طوفان آمریکا برای چندین منطقه در امتداد ساحل شرقی فلوریدا هشدار طوفان را صادر کرده است. این مرکز افزود که این بارندگی می تواند در کارولینای جنوبی و شمالی و جورجیا سیل برق آسایی را رقم بزند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه