اخبار داغ

فرمانده انتظامی بندرعباس:

انهدام باند هفت نفره سرقت /دستگیری قاتل متواری کمتر از یک ساعت در بندرعباس

انهدام باند هفت نفره سرقت /دستگیری قاتل متواری کمتر از یک ساعت در بندرعباس
فرمانده انتظامی بندرعباس با بیان اینکه در 48 ساعت گذشته 530 نفر سارق و مظنون به سرقت دستگیر شده اند، گفت: در روز گذشته با وقوع سرقت در سطح شهر بندرعباس قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محمد اسماعیل مشایخ، فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت در 84 هیئت مذهبی و بیش از 78 تکایا و مساجد در بندرعباس با استقرار نیروهای نظامی ثابت با هماهنگی مراجع قضایی با مخلان نظم برخورد قاطع می کند.
فرمانده انتظامی بندرعباس با اشاره به استقرار 336 از نیروهای نظامی در محل های پر جمعیت برای عزاداری گفت: 53 واحد گشت خودرویی، 84 واحد گشت موتوری و 617نفر در هر شب برای برقراری نظم و امنیت استفاده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,

, ,

شش هزار و 170 نفر نیرو در دهه اول در برقراری نظم و امنیت استفاده می شود
مشایخ با بیان اینکه در مجموع شش هزار و 170 نفر نیرو دهه اول محرم در برقراری نظم و امنیت استفاده می شود.
وی افزود: گل مالی کردن خودرو، زدن قمه و هر مورد که باعث ایجاد اختلال در امنیت جامعه باشد برخورد قاطع خواهد شد.
فرمانده انتظامی بندرعباس تصریح کرد: بندرعباس یک شهر مهاجرپذیر و قطب اقتصادی کشور به شمار می رود خوشبختانه یکی از شهرهای امن کشور محسوب می شود.

, شش هزار و 170 نفر نیرو در دهه اول در برقراری نظم و امنیت استفاده می شود,
,
,
,

 

,

, ,

دستگیری قاتل متواری کمتر از یک ساعت در بندرعباس
مشایخ با بیان اینکه در 48 ساعت گذشته 530 نفر سارق و مذمون به سرقت دستگیر شده اند، عنوان کرد: در روز گذشته با وقوع سرقت در سطح شهر بندرعباس قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.
وی افزود: روز گذشته چهار جوان که در یک خانه مجردی با هم زندگی می کردند دو نفر از آنها دچار درگیری شدند و یک نفر بر اثر شدت جراحات هنگام رسیدن به بیمارستان فوت می کند.

, دستگیری قاتل متواری کمتر از یک ساعت در بندرعباس,
,
,

, ,

انهدام باند هفت نفره سرقت

, انهدام باند هفت نفره سرقت,

فرمانده انتظامی بندرعباس با اشاره به اینکه قاتل و مقتول هر دو 29 ساله بودند، بیان کرد: در حالی که قاتل قصد خروج از شهر را داشت دستگیر شد و انگیزه قتل در حال بررسی است.

,

مشایخ با اشاره به انهدام باند هفت نفره سارق کابل های ریل قطار گفت: با دو روز محاصره سارقان که محل پاتوق آنها در کوه های انتهایی حوزه استحفاظی بندرعباس بود سارقان مجبور به تسلیم شدند.

,

وی با بیان اینکه در 48 ساعت گذشته 50 درصد وقوع جرائم خشن در بندرعباس کاهش یافته است، بیان کرد: 10 درصد کل سرقت ها کاهش و 100 درصد سرقت ها کشف شده است.

,

, ,

کشف 100 درصدی کالای قاچاق در بندرعباس

, کشف 100 درصدی کالای قاچاق در بندرعباس,

فرمانده انتظامی بندرعباس با اشاره به کشف 100 درصدی کالای قاچاق در بندرعباس گفت: یک قلم از این کالاها ارزش بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان داشته است که در مجموع کالاهای قاچاق هفت نفر دستگیر شدند.

,

مشایخ با بیان اینکه چهار پلیس قلابی روز گذشته در بندرعباس دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: یک خانم و سه آقا در پوشش لباس نیروی انتظامی در سطح شهر بندرعباس از مردم اخاذی می کردند که در روز گذشته دستگیر شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه