اخبار داغ

ارسال تجهیزات ورزشی به 30 خانه ورزش روستایی سمنان +تصاویر

ارسال تجهیزات ورزشی به 30 خانه ورزش روستایی سمنان +تصاویر
کاروان تجهیز خانه‌های ورزش روستایی برای سی روستا در سطح استان سمنان به محل روستاهای کم برخوردار استان ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ، رئیس هئیت ورزشهای روستایی و بازیهای بومی ومحلی استان سمنان و روسای ادارات ورزش و جوانان و هیئتهای شهرستانها کاروان تجهیز خانه‌های ورزش روستایی برای سی روستا در سطح استان سمنان  ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از تأمین 2میلیارد ریال اعتبار برای تجهیزات ورزشی در مناطق روستایی کم برخوردار استان خبر داد و گفت: تقویت روحیه و ایجاد شادابی و نشاط با ورزش در عموم مردم به عنوان یک سیاست جدی دنبال می‌شود.

,

وی با تاکید بر اهمیت ایجاد خانه ورزش در روستاها گفت: همیاری دهیاری ها به منظور اختصاص فضای مناسب در روستاها و در جهت بهره برداری نوجوانان، جوانان و مخصوصا بانوان از وسایل ورزشی، گامی مثبت در راستای توسعه سلامتی و کاهش آسیب های اجتماعی است.

,

جانعلی با اشاره به اینکه تا کنون حدود113 خانه ورزشی در استان سمنان به بهره برداری رسیده است عنوان کرد: بنا داریم تا ماههای آتی آن را به 150 خانه ورزش روستایی در سطح استان افزایش دهیم.

,

وی در پایان افزود: توجه به مناطق محروم و رفع مشکلات روستائیان و ایجاد نشاط ایجاد نشاط و شادابی در بین این عزیزان یکی از مهمترین اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان بوده است .

,

گفتنی است طرح خانه ورزش در روستاهایی که فاقد فضای ورزشی می باشند به این ترتیب اجرا می شود که شورای اسلامی روستا مکانی حدود 40 متری که در محدوده روستا و همچنین دارای سرویس بهداشتی ، آب و برق و... باشد را جهت تجهیز وسایلی از قبیل میز پینگ پنگ (تنیس) - فوتبال دستی - دارت- وسایل بدن سازی،شطرنج و .... را در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار می دهد که پس از تجهیز ، اداره ورزش و جوانان این مکان را جهت حفظ و نگهداری و همچنین معرفی فردی معتمد جهت مدیریت این خانه ورزش روستایی در اختیار شورای اسلامی روستا قرار می دهد تا جوانان از این مکان که به عنوان خانه ورزش در روستا یاد می شود استفاده کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه