اخبار داغ

مدیرکل محیط زیست البرز مطرح کرد؛

دود پروژه‎های عمرانی فاقد پیوست زیست‎محیطی به چشم حیات وحش می رود/ سیر صعودی تلفات گونه‎های جانوری بر اثر تصادف در معابر البرز

دود پروژه‎های عمرانی فاقد پیوست زیست‎محیطی به چشم حیات وحش می رود/ سیر صعودی تلفات گونه‎های جانوری بر اثر تصادف در معابر البرز
فردین حکیمی گفت: متاسفانه غالب پروژه‎های عمرانی، از سال‎های گذشته تا کنون فاقد زیرساخت‎های زیست‎محیطی هستند در نتیجه با پایش‎های مداوم پیمانکاران خاطی به مراجع قضایی معرفی می‎شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر کل محیط زیست البرز پیش از ظهر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح آموزشی محیط زیست ویژه مدیران پیش دبستانی در کرج، به افزایش تلفات جاده ای گونه های حیات وحش به دلیل تصادف با خودروها اشاره کرد و گفت: متاسفانه در غالب پروژه ها محل عبور حیوانات نادیده گرفته می شود در حالی که نصب علائم هشدار دهنده برای رعایت رانندگان لازم است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
فردین حکیمی با اشاره به تدویل اصول 40 گانه و ابلاغ آن به وزارت راه برای رعایت اصول محیط زیستی توسط پیمانکاران در اجرای پروژه های عمرانی، افزود: متاسفانه غالب پروژه های عمرانی، از سال های گذشته تا کنون فاقد زیر ساخت های زیست محیطی هستند در نتیجه با پایش های مداوم پیمانکاران خاطی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد. 
,
 
,
وی به عدم مخالفت سزمان محیط زیست با اجرای پروژه های عمرانی، راه و جاده سازی اشاره کرد و اظهار داشت: تویعه شهرها نباید در گرو تخریب محیط زیست باشد  زیرا دود ساخت بزرگراه ها و بر هم خوردن زیست بوم تنها به چشم حیات وحش البرز خواهد رفت. 
,
 
,
مدیر کل محیط زیست البرز در خاتمه تصریح کرد: تلفات گونه های جانوری بر اثر تصادفات در البرز بعضا گریبانگیر گونه های نادر خواهد شد و تنها نکته ای که در اجرای پروژه های راه سازی و عمرانی در نظر گرفته نمی شود معبری امن برای عبور حیوانات است. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه