اخبار داغ

نماینده اسبق مجلس در گفت و گو با دانا:

بسیج باید تقویت شود/ در 40 سال گذشته نقش موثر بسیج در تمام عرصه ها بی بدیل بوده است

بسیج باید تقویت شود/ در 40 سال گذشته نقش موثر بسیج در تمام عرصه ها بی بدیل بوده است
نماینده اسبق مردم تهران در مجلس با اشاره به 40 سالگی بسیج گفت: نماد مشارکت مردمی که بر مبنای ارزش های انقلاب اسلامی است را می توان در بسیج مشاهده کرد؛ بسیج نماد مشارکت مردم در ترویج تفکر انقلابی است.
[

«زهره الهیان» نماینده اسبق مجلس در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا در آستانه 40 سالگی بسیچ و اهمیت این لشگر مخلص اظهار داشت: برای تحقق جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی قطعا نیاز به حضور و مشارکت مردم است که این حضور و مشارکت مردم به صورت گسترده در یک صورت اتفاق می افتد و آن هم آگاهی بخشی به مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: با ترویج ارزش های انقلاب اسلامی که برگرفته از تفکر امام(ره) است، این انگیزه برای عموم جامعه ایجاد می شود تا عزم خود را جزم کنند و با یک همدلی افق دید خود و هدف غایی جامعه ایرانی اسلامی را به سمت تمدن نوین اسلامی هدف گذاری کنند.

,

نماینده اسبق مجلس بیان داشت: قطعاً در این راستا بسیج مردمی نقش بی بدیل و منحصر به فردی دارد؛ همواره در طول چهل سال گذشته شاهد بودیم که بعد از تشکیل بسیج مردمی به دستور امام(ره) بسیج در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرد و این ارزش ها و تفکر انقلاب اسلامی را علاوه بر این که آحاد اعضای بسیج در خود پیاده نمودند، این رسالت را در خود می دیدند که به ترویج این ارزش ها هم بپردازند.

,

الهیان با بیان این که برای تحقق تمدن نوین اسلامی و تحقق جامعه اسلامی یکی از ضرورت ها جلب مشارکت مردمی است گفت: نماد مشارکت مردمی که بر مبنای ارزش های انقلاب اسلامی است را می توان در بسیج مشاهده کرد؛ بسیج نماد مشارکت مردم در ترویج تفکر انقلابی است.

,

وی عنوان کرد: در این راستا تقویت بسیج به خصوص در 40 سالگی انقلاب و در شرایطی که بسیج به 40 سالگی خودش می رسد بسیار موثر است، بدین معنا که مسئولین به کمک فرماندهان بسیج با داشتن دید و تفکری که منشاء گرفته از عمق استراتژیک نگاه حضرت امام(ره) است، بتوانند بسیج را علاوه بر تقویت، روزآمد کنند و بر اساس نیازهای جامعه، بسیج تقویت شود و برنامه ریزی ها به سمتی باشد که اعضای بسیج با داشتن بصیرت، بینش، آگاهی و مجهز شدن به علوم روز بتوانند این مشارکت و نقش آفرینی را در تحقق تمدن نوین اسلامی داشته باشند.

,

نماینده سابق مجلس تاکید کرد: بسیج باید همواره برای جذب بیش تر آحاد مردم و بزرگ تر کردن خانواده بسیج برنامه ریزی جدی داشته باشد که در آستانه 40 سالگی بسیج، تبیین دستاوردهای بسیج در طول 40 سال می تواند کمک به این مقوله کند که آحاد بیش تری از مردم جذب بسیج مردمی باشند و این تفکر در اقصی نقاط ایران اسلامی رشد و گسترش پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه