اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

82 درصد بودجه شهرداری در 4 ماهه نخست امسال محقق شده است

82 درصد بودجه شهرداری در 4 ماهه نخست امسال محقق شده است
رئیس شورای اسلامی شهر قم بابیان این‌که تحقق بودجه شهرداری در سال جاری یکی از اصلی‌ترین هدف‌های شهرداری است، گفت: 82 درصد بودجه شهرداری در 4 ماهه نخست امسال محقق شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، عبدالله جلالی در ابتدای یکصد و دهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم کهک عصر امروز در سالن جلسات ساختمان شهید باکری شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان اظهار داشت: 75 پروژه شهری در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت که به‌خصوص درزمینهٔ پسماند گام‌های خوبی برداشته شد.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس نیز در مسیر تکمیل و بهره‌برداری این پروژه‌ها همکاری‌های لازم را داشتند که قدردان این زحمات هستیم.

جلالی با اشاره به بودجه شهرداری در سال جاری تصریح کرد: برای سال 98 مجموعاً 2 هزار و 164 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته‌شده است که از این رقم  برای چهارماهه‌ای ابتدای سال مبلغ 721 میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شد که 82 درصد این بودجه محقق شده است.

وی ادامه داد: در 4 ماهه نخست  امسال 25 درصد از  هدف‌گذاری تعیین‌شده برای سرمایه‌گذاری محقق شده است که رقم پایینی است و باید در ماه‌های پیش رو جبران شود.

جلالی افزود: در زمینه‌ای هزینه‌های جاری نیز 74 درصد محقق شده که باید برای تحقق کامل آن در ادامه سال اقدامات خوبی صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: بر اساس سرانه جمعیتی نیز شهر قم بعد از شهر تهران ، رتبه دوم را در بودجه دارد که قابل‌قبول است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بابیان این‌که هم‌اکنون نیز وضعیت شهر ازنظر پیشرفت پروژه‌ها مناسب است ، گفت: پروژه‌های مهمی در حال حاضر فعال است که انتظار می‌رود تا پایان سال این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

وی تأکید کرد: هدف مجموعه شهرداری خدمت صادقانه به مردم است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود و قطعاً در ماه‌های پیش رو با بهره‌برداری از پروژه‌های شهری این خدمت بیشتر نمایان خواهد شد.


انتهای پیام/110

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه