اخبار داغ

هیچ، سهم بشاگرد از داشتن زمین فوتبال چمنی/ ۳۲ تیم ورزشی بشاگرد در زمین خاکی فوتبال بازی می کنند

هیچ، سهم بشاگرد از داشتن زمین فوتبال چمنی/ ۳۲ تیم ورزشی بشاگرد در زمین خاکی فوتبال بازی می کنند
بشاگرد از محدود شهرستان های در کشور می باشد که فاقد زمین چمن است و جوانان این شهرستان هنوز در زمین های خاکی و غیر استاندارد فوتبال بازی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بشاگرد، یکی از شهرستان های استان هرمزگان در 250کیلومتری بندرعباس قرار دارد،علیرغم توجه به محرومیت این شهرستان بعد از انقلاب اما هنوز اهالی این منطقه با مشکلات زیادی روبه رو هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

شهرستان بشاگرد با جمعیت ۴۰هزار نفر با ۱۷۰روستای کوچک و بزرگ در شرق استان هرمزگان واقع شده که از شمال به استان کرمان و از غرب به میناب و جنوب به دریایی عمان و شهرستان جاسک منتهی می شود.

,

این شهرستان بیش از250روستا متراکم و کوهستانی با جاده های سخت و پرپیچ و خم دارد که خدمات رسانی و رسیدگی به هریک از این روستاها را سخت ودشوار کرده و شهروندان آن با محرومیت فراوانی رو به رو هستند.

,

بشاگرد شامل روستاهای فراوان به مرکزیت شهر سردشت است که روستاهای منتهی به مرکز فاقد جاده های مناسب و آسفالت شده هستند؛ لذا خانه‌های اکثر روستاییان کپری بوده و به دلیل بعد مسافت و نبود جاده هموار امکان حمل مصالح و ساخت خانه به سختی امکان پذیر است.

,

این شهرستان علی رغم داشتن محرومیت های مختلف اما مردمان سخت کوش آن در زمینه های مختلف فرهنگی و ورزشی دارای مدال های رنگارنگ هستند.

,

, ,

بشاگرد تنها شهرستان  ایران که زمین چمن  ندارد

, بشاگرد تنها شهرستان  ایران که زمین چمن  ندارد,

شایدبشاگرداز محدودشهرستان هادر کشور باشد که فاقد زمین چمن می باشدو جوانان این شهرستان هنوز در زمین های خاکی و غیر استاندارد بازی می کند.

,

عباس رجبی پور، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری بشاگرد در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: در کمیته برنامه ریزی سال جاری  یک میلیارد و هشتصد هزار تومان برای احداث  زمین چمن در شهر سردشت اختصاص داده شد.

, هرمز,

وی افزود: حق جوانان بشاگردی این نیست که در زمین خاکی بازی کنند.

,

, ,

۳۲ تیم ورزشی بشاگرد در زمین خاکی فوتبال بازی می کنند

, ۳۲ تیم ورزشی بشاگرد در زمین خاکی فوتبال بازی می کنند,

یعقوب دادعلی زاده، رئیس شورای شهر بشاگرد اظهار کرد: تنها شهرستانی است در کشور که زمین چمن ورزشی ندارد و خواسته جوانان این شهرستان داشتن زمین چمن استاندار است.

,

وی گفت: ۳۲ تیم ورزشی در این شهرستان وجود دارد که در زمین خاکی فوتبال بازی می کنند و استعداد های زیادی در این زمینه در بشاگرد وجود دارد که نیاز به دیده شدن و حمایت دارند .

,

رئیس شورای شهر بشاگرد عنوان کرد:خانم فهیمه زارعی بازیکن فوتسال تیم ملی کشور ما نمونه ای از همین استعدادهاست که از دل همین زمین های خاکی برخواست و چندین خانم زارعی دیگر هم وجود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه