اخبار داغ

مسئول کانون مداحان خراسان‌جنوبی:

اطلاعات 1480 مداح از خراسان‌جنوبی در سامانه طوبی ثبت شده است

اطلاعات 1480 مداح از خراسان‌جنوبی در سامانه طوبی ثبت شده است
مسئول کانون مداحان خراسان‌جنوبی گفت: اطلاعات یک هزار و 480 مداح استانی در سامانه طوبی ثبت شده که از این تعداد 600 مداح مختص شهر بیرجند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله گرجی مسئول کانون مداحان خراسان‌جنوبی در گفت‌و‌گو با خاورستان، از ثبت اطلاعات یک هزار و 480 مداح استانی در سامانه طوبی که خاص هیئت‌ها و مداحان است خبر داد و گفت: از این تعداد 600 مداح مختص شهر بیرجند هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عبدالله گرجی مسئول کانون مداحان خراسان‌جنوبی در گفت‌و‌گو با , خاورستان،, خاورستان, خاورستان,  از ثبت اطلاعات یک هزار و 480 مداح استانی در سامانه طوبی که خاص هیئت‌ها و مداحان است خبر داد و گفت: از این تعداد 600 مداح مختص شهر بیرجند هستند.,
 
,
وی با بیان اینکه 14 سال است در استان بنیاد دعبل خُزاعی راه اندازی شده، افزود: در این بنیاد اطلاعات پیرغلامان استان ثبت شده و پیرغلامانی که هیچ منبع درآمدی ندارند و از 50 سال به بالا هستند را بیمه می‌کند.همچنین برای پیرغلامانی که از 60 سال به بالا بوده و دارای اشعار و تالیف باشند مبلغی به عنوان مستمری در نظر گرفته شده که ماهانه برای آنها واریز می‌شود.
,
 
,
گرجی با بیان اینکه در حال حاضر در استان18 پیرغلام بیمه بوده و 14 پیرغلام مستمری دریافت می‌کنند، بیان کرد: شناسایی پیرغلامان در بیرجند بر عهده خودم و در شهرستان‌ها بر عهده سازمان تبلغات اسلامی است که پس از شناسایی به بنیاد معرفی شده و پس از تایید بنیاد به مرکز کشور معرفی و روال بیمه یا مستمری آنها پیگیری میشود.
,
 
,
مسئول کانون مداحان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی مداحی رایگان برای سنین مختلف نیز با همکاری تبلغات اسلامی برای مداحان برگزار می‌شود که در این دوره ها از اساتید کشوری و استانی برای شرکت کنندگان استفاده شده و هدف بالا بردن توان مداحان است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه