اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل خبر داد

شعبات اخذ رای در اردبیل، بیش از 6 برابر دوره قبل

شعبات اخذ رای در اردبیل، بیش از 6 برابر دوره قبل
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: با هدف تسریع و تسهیل در برگزاری انتخابات ، تعداد شعبات اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره قبل انتخابات مجلس 6/5 درصد افزایش می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما، بهروز ندائی صبح امروز در پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار داشت: زیرساخت های مورد نیاز از قبیل پوشش تلفن همراه و اتصال اینترنت از هم اکنون در حال پیگیری و تامین است و مشخصات رای دهنده گان بصورت الکترونیکی ثبت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی بر برگزاری هر چه بیشتر دوره های های آموزشی عوامل اجرائی و ضرورت تسلط کامل به روند اجرای انتخابات تاکید کرد و خواستار هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر هیات های بازرسی ، نظارت و ستاد انتخابات شد.

,

 معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تاکید بر اطلاع رسانی مطلوب وشفاف از روند برگزاری تا اعلام نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، از همکاری رسانه های استان قدردانی و ابراز امیدواری کرد با مشارکت جدی رسانه ها ،  انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی با شور و شکوه بیشتر  وحضور حداکثری مردم برگزار شود.

,

در این جلسه مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان اردبیل نیز با بیان اینکه نیروی انسانی ، تجهیزات و خودروی مورد نیاز ستاد  انتخابات با تاکید بر ظرفیت دستگاه های دولتی و در صورت نیاز بخش خصوصی تامین می شود ، گفت: بانک اطلاعات خودروئی دستگاه های دولتی در دست ایجاد است و بر اساس برنامه ریزی انجام شده با رعایت صرفه جوئی مشکلی در زمینه تامین تجهیزات  و نیروی انسانی نخواهیم داشت .

,

بعثوب نژاد  افزود: برآورد اولیه تعداد خودرو ونیروی انسانی مورد نیاز انجام گرفته است و تامین نیروی انسانی تنها از طریق کمیته پشتیبانی صورت می گیرد.

,

انتهای پیام/

,
 
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه