اخبار داغ

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی:

هر اقدام تجاوزکارانه اسرائیل با پاسخ دندان‌شکن جبهه مقاومت روبرو خواهد داشت/ مذاکرات یمنی-یمنی تنها راه‌حل بحران یمن است

هر اقدام تجاوزکارانه اسرائیل با پاسخ دندان‌شکن جبهه مقاومت روبرو خواهد داشت/ مذاکرات یمنی-یمنی تنها راه‌حل بحران یمن است
منصور حقیقت پور٬ مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پاسخ کوبنده حزب‌الله به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: هر اقدام تجاوزکارانه اسرائیل با پاسخ دندان‌شکن جبهه مقاومت روبرو خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، تحولات منطقه را به سود جریان مقاومت ارزیابی کرد و اظهار داشت: اعمال اراده حزب‌الله مبنی بر این‌که پاسخ می‌دهیم و پاسخ هم داده شد، ارزش امنیتی و نظامی دارد و علاوه بر این اسرائیل برای در امان ماندن از حمله حزب‌الله در این چند روز هزینه‌های زیادی انجام داد اما درنهایت با پاسخ قاطع حزب‌الله روبرو شد.

وی ادامه داد: دوران بزن‌دررو تمام‌شده نه‌تنها در ایران بلکه در لبنان نیز این دوره تمام‌شده و این‌چنین نیست که هرزمانی اسرائیل اراده کند پهپادهایش را روانه منطقه و مواضع حزب‌الله کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هر اقدام تجاوزکارانه اسرائیل توسط مقاومت پاسخ داده خواهد شد و علاوه بر این تمامی معادلات اسرائیل باید بر این اساس پایه‌ریزی شود که حزب‌الله می‌تواند و همواره گزینه‌های مختلفی را روی میز دارد و می‌تواند هرکدام از این گزینه‌ها را بنا بر اقتضای خود عملیاتی کند.

وی ابراز داشت: سران صهیونیستی باید حساب ویژه‌ای روی صحبت‌های سید حسن نصرالله باز کنند و بدانند حق تجاوز و تعدی به این کشور داده نخواهد شد.

حقیقت پور تصریح کرد: نتانیاهو باید بداند ضربه دوم قطعاً از ضربه اول قوی‌تر و محکم‌تر بوده و پاسخ‌های بعدی نیز درراه خواهد بود.

مذاکرات یمنی-یمنی تنها راه‌حل بحران این کشور است

وی در خصوص تحولات یمن نیز اظهار داشت: تحولات این کشور از منظر امنیتی و نظامی، تحولات بسیار مثبتی است و ازلحاظ سیاسی نیز باید تلاش شود گفتگوی‌های یمنی-یمنی بار دیگر شکل بگیرد چراکه این تنها راه‌حل بحران این کشور است.

 حقیقت پور افزود: البته باید متجاوزان و نیروهای بیگانه کشورهایی مانند عربستان و امارات خاک این کشور را ترک کنند.

وی وحدت و یکپارچگی یمن را مهم دانست و تصریح کرد: یمن با حفظ یکپارچگی قدرت مقاومت جدیدی را در منطقه ایجاد خواهد کرد و قطعاً به سمت یمن متحد پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, مذاکرات یمنی-یمنی تنها راه‌حل بحران این کشور است,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه