اخبار داغ

در تداوم مشکل خطوط ارتباطی در سیستان وبلوچستان؛

پشتیبانی ضعیف سرویس های اینترنت در نقطه صفر مرزی

پشتیبانی ضعیف سرویس های اینترنت در نقطه صفر مرزی
سرعت پایین اینترنت در نقطه صفر مرزی باعث گلایه برخی از شهروندان در شمال استان سیستان و بلوچستان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، قطعی گاه و بی گاه اینترنت و همچنین سرعت بسیار کند آن در شهرستان هیرمند باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای شهروندان شده به گونه ای که اکثرا مدارس، ساختمان های دولتی و بخش اندکی از مردم از سرویس adsl استفاده می کنند که نسبت به شهرستان زابل مشترکین کمتری نیز دارد.

بر این اساس با توجه به سرعت کند اینترنت در این شهرستان، می طلبد تا پشتیبانی این سرویس ها توجه بالاتری به مشترکین و مراکز دولتی داشته باشند.

افرشته، رئیس مخابرات شهرستان هیرمند در این خصوص به خبرنگار اوشیدا گفت: دو سرویس جنوب نت و نیمروز برای مشترکین adsl در هیرمند فعال است که متقاضیان می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: در مواقع قطعی اینترنت در هیرمند، مخابرات برای پشتیبانی و همچنین ترمیم کابل ها وارد عمل می شود اما سرعت اینترنت به پشتیبانی آن واقع در شهرستان زابل ربط دارد.

رئیس مخابرات شهرستان هیرمند ادامه داد: یک قطعی در روز شنبه برای مشترکین adsl رخ داد که این موضوع با بررسی و اعزام پرسنل مرتفع گردیده است.

وی ادامه داد: سرعت اینترنت سرویس های اینترنت موجود در هیرمند به مراتب خوب است و نیاز بیشتری به پشتیبانی از سوی مراکز آنها دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه