اخبار داغ

دم خروس از «خوارج» بیرون زد!

توطئه هماهنگ علیه روزهای خوب تراکتور

توطئه هماهنگ علیه روزهای خوب تراکتور
عضو سابق باشگاه تراکتور در روزهایی که این تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد، علیه این باشگاه حاشیه‌سازی کرده است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تیم فوتبال تراکتور فصل جدید لیگ برتر را با خریدهای گران‌قیمت و به قول مالک خود تیم کهکشانی استارت زد اما با این حال شروع خوبی نداشت و در گام اول مقابل نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

تراکتوری‌ها اما در هفته دوم جبران مافات کرده و در روزی باشکوه که هواداران این تیم بازهم رکورد لیگ برتر را به نام خود ثبت کردند و در جدالی حساس میهمان خود پرسپولیس را با یک گل شکست داده و اولین پیروزی فصل را دشت کردند.

,

در چنین شرایطی که باشگاه تراکتور به آرامش نسبی رسیده است، یک رسانه محلی گفت‌وگویی را با «ناصر صادقی» مترجم سابق مصطفی دنیزلی روی خروجی خود قرار داده و علیه این باشگاه حاشیه‌سازی کرده است.

,

در این مصاحبه که مشخص نیست چرا در این مقطع انتشار یافته، «توطئه دلال مورد اعتماد باشگاه علیه دنیزلی و جادو شدن زنوزی» مالک تراکتور در عناوین آن دیده می‌شود اما محتوای آن با هدف توطئه علیه باشگاه تراکتور نگارش یافته است.

,

صادقی در اظهارات خود مدعی شده است که در باشگاه تراکتور او را با دلال اشتباه گرفته بودند و چون کارهای دور از انتظاری از وی خواستار شده بودند، به همکاری خود با این باشگاه پایان داده است!

,

این عضو سابق باشگاه تراکتور همچنین از ارتباط محمدرضا زنوزی با یک دلال معتمد سخن گفته و این درحالی است که مالک تراکتور پیش‌تر هرگونه ارتباط این باشگاه با دلالان را رد و بی‌معنی دانسته بود.

,

نکته تأمل‌برانگیز ماجرا این است که یکی از افراد سابق باشگاه تراکتور که بعد از جدایی خود حواشی هم به دنبال داشته، اخیراً در این سایت مشغول به کار شده و به نظر می‌رسد این اقدام هماهنگ در راستای انتقام‌جویی بوده است. 

,

حالا باید دید که واکنش باشگاه تراکتور به این مصاحبه جنجالی چه خواهد بود بویژه اینکه آقای مترجم در سخنان خود رسما مالک این باشگاه را نشانه گرفته و وی را به ارتباط با دلالان متهم کرده است؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه