اخبار داغ

جزئیات سند اجرایی حجاب و عفاف به عنوان متمم مصوبات قبلی تصویب شد

جزئیات سند اجرایی حجاب و عفاف به عنوان متمم مصوبات قبلی تصویب شد
شورای عالی انقلاب فرهنگی جزئیات «سند اجرایی حجاب و عفاف» را به عنوان متمم مصوبات قبلی تصویب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه عصر سه‌شنبه خود که به ریاست حسن روحانی تشکیل شد، جزییات سند اجرایی حجاب و عفاف را به عنوان متمم مصوبات قبلی در ۶ ماده شامل اهداف، تصریح بر اصالت مصوبات قبلی، راهبردها، ناظر بر وظایف دستگاه‌ها، ناظر بر وظایف عمومی دستگاه‌ها و ماده مربوط بر نظارت، ارزیابی و پایش مقررات حجاب و عفاف به تصویب رساندند. کلیات این سند در جلسه قبلی شورا به تصویب رسیده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اعضای شورای انقلاب فرهنگی همچنین در این جلسه انتخاب ۸ تن از روسای جدید دانشگاه‌های کشور را تصویب کردند.

,

براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، آقایان سید مهدی ابطحی برای دانشگاه صنعتی اصفهان، حمیدرضا رضایی آشتیانی برای ریاست دانشگاه صنعتی اراک، منصور زراء نژاد برای دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، کوروش نوذری برای دانشگاه مازندران، محمد کریمیان برای دانشگاه علوم پزشکی ایلام، سید محمد جمالیان برای دانشگاه علوم پزشکی اراک، حسین فرشیدی برای دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و رشید حیدری مقدم برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی همدان انتخاب شدند.

,

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این جلسه همچنین به آقای محسن حاجی میرزایی به عنوان وزیر جدید آموزش و پرورش و عضو جدید شورا خیر مقدم گفت و از دکتر حسینی بخاطر حضور فعال در جلسات شورا در مدت سرپرستی این وزارت خانه قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه