اخبار داغ

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در یادواره شهداء رودان عنوان کرد؛

شاخه سار انقلاب اسلامی در سراسرجهان سایه افکنده/ آمریکایی ها در تلاشند ایران دست از حمایت گروه های مقاومت بردارد

شاخه سار انقلاب اسلامی در سراسرجهان سایه افکنده/ آمریکایی ها در تلاشند ایران دست از حمایت گروه های مقاومت بردارد
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه شاخه سار این انقلاب در سراسرجهان سایه افکنده است، گفت: آمریکایی ها در تلاشند ایران دست از حمایت گروه های مقاومت بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار پاسدار عباس غلامشاهی، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران شامگاه روز گذشته در یادواره شهدای محله کوی حجت بیکاه رودان اظهار کرد: همه ما سرسفره بابرکت شهدا میهمان هستیم اگر توفیق و دعوت شهدا نباشد برای کسی مهیا نمی شود در این محافل حضور پیدا کند قطعا دعوت شده خود شهدا هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

 

,

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه  با بیان اینکه مسیر و راه شهدا باید سرلوحه کار خودمان قرار دهیم، افزود: یادواره شهدا ترویج و نشر فرهنگ و ایثار شهادت است باید هم خودمان و هم به نسل جدید که آن دوران جنگ و ایثار و شهادت را ندیدند یادآوری کنیم که آن معامله بزرگ با خدا انجام دادند و به شهادت رسیدند.

,

 

,

غلامشاهی ادامه داد: یادواره شهدا یادآوری نتیجه خون شهداست ما باید بدانیم که اگر الآن ایران اسلامی در اوج قله عزت و افتخار و صلابت در جهان قرار گرفته به برکت خون شهدا و ولایت است.

,

 

,

وی با بیان اینکه شاخه سار این انقلاب در سراسرجهان سایه افکنده است، تصریح کرد: شهدا با خون خودشان شجره طیبه انقلاب اسلامی که نهالی نوپا بود را به درخت تنومند تبدیل کردند.

,

غلامشاهی افزود: روزگاری آمریکایی ها می خواستند نظام اسلامی را با حمله طبس و کودتای نوژه ساقط کنند اما الآن چالش آمریکا با ایران اسلامی در بازدارندگی است و همه خواسته و توانشان دراین است که ایران دست از حمایت گروه های مقاومت بردارد.

,

 

,

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: در دفاع مقدس همه غرب و استکبار تلاششان این بود که ابتدایی ترین تجهیزات دست ایران اسلامی نیفتد اما امروزه به برکت خون شهیدان تلاش استکبار این است که سلاح های پیشرفته ایران اسلامی بدست گروه های مقاومت نیفتد.

,

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران یادآور شد: همه تلاش استکبارجهانی  در این است که چگونه از نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و جهان جلوگیری کند اگر روزی آمریکا مستقیم با ایران اسلامی مواجه می شد امروز باید همه کشورهای غربی و منطقه را همراه کند تا با اقتدار و قدرت ایران اسلامی مقابله کند که بازهم شکست خورده از این کار هستند.

,

غلامشاهی خاطرنشان کرد: انگلیس این روباه پیر استعمار که قرن ها نه فقط در ایران بلکه در همه قاره های دنیا استعمارش برجا مانده و آن خیانت هایی که در کشور ما از خودش به جا گذاشت این چنین در مقابل دنیا خجالت زده می شود که پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان ولایت، کشتی متجاوز آنان را کمتر از 72 ساعت از فرمان آقا اجرا می کنند و آن ذلت را برای انگلیس بوجود می آورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه