اخبار داغ

وقتی مطالبه گری معیشت کارگران جای خود را به تبلیغ زودهنگام انتخاباتی داد/ حمایت علنی دبیر کل خانه کارگر از 2 نماینده کرج در مجلس

وقتی مطالبه گری معیشت کارگران جای خود را به تبلیغ زودهنگام انتخاباتی داد/ حمایت علنی دبیر کل خانه کارگر از 2 نماینده کرج در مجلس
علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس و دبیر کل خانه کارگر در سخنانی که رنگ و بوی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی دارد به حمایت از دو نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، چهاردهمین همایش تقدیر از تعاونی های برتر استان البرز که عصر روز چهارشنبه در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد با حاشیه ای همراه شد و در نهایت اعتراض حضار را به همراه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
ماجرا از این قرار است که علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس و دبیر کل خانه کارگر در سخنانی که رنگ و بوی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی داشت به حمایت از دو نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی پرداخت و خطاب به مردم کرج گفت: "هر دو نماینده ای که شما دارید، چه آقای اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن و چه آقای کولیوند رئیس کمیسیون شوراهای مجلس، جز نیروهای نخبه، برتر و وزنه های مجلس هستند.
,
 
,
در تعاونی های شما نماینده های کرج با ما همراهی می کنند، انشالله شهر کرج، اگر چه انتخاب دست مردم است و هر کسی را که بخواهند انتخاب خواهند کرد اما اساس ما این است که توصیه کنیم به این موضوع.
,
 
,
نظر شخصی ام را عرض می کنم؛ شهر کرج باید سعی کند وزنه های خود را حفظ کند و ممکن است هم وزن این دو نتواند پیدا کند، شخصی به این موضوع نگاه نکنید که این شخص سلام کرد یا نکرد، ملی به این موضوع نگاه کنید.
,
 
,
علیرضا محجوب با بیان این جمله "من با انتخابی شدن انتخابات مخالف بودم" با مخالفت حضار همراه شد و گفت: به نفع همکارانم صحبت می کنم و موضوع سیاسی نیست، مسئله صنفی است و من، هم جهت نیستم که بخواهم سیاسی صحبت کنم.
,
 
,
و اما دبیر کل خانه کارگر در حالی از دو نماینده کرج تعریف کرده و آنها را وزنه های مجلس می داند که بدست گرفت ریاست دو کمیسیون توسط هر دو نماینده کرج با چالش هایی همراه بوده است از سکوت عزیز اکبریان درباره بازداشت .. تا دستگیری متعدد اعضای شورا در سراسر کشور.
,
 
,
3مرداد 98 بود که فرهاد تجری با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان از عملکرد هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها شکایت دارند، به خبرنگار تیتریک، گفت: با توجه به اینکه کمیسیون اصل 90 درباره طرز کار بررسی های لازم را انجام می دهد، شکایت علیه این هیات ارتباطی به فرد خاصی ندارد و شیوه کار اعضای 5 نفره آن مورد اعتراض نمایندگان بوده است.
,
 
,
نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس افزود: در بررسی ها آیا علت به برخوردهای سلیقه ای و فردی باز می گردد یا ساختار قانونی و نحوه اجرا مشکل دارد و اینکه شکایت وارد است یا خیر فرایند خاصی خواهد داشت و نمی توان آن را به یک فرد خاص منتسب کرد.
,
 
,
تجری اسامی اعضای نظارت بر انتخابات شوراها را محمد محمودی شاه نشین، قاسم میرزایی نیکو، محمد جواد کولیوند، بهرام پارسایی و فرهاد تجری اعلام کرد و اظهار داشت: امروز رویکرد نظام و دستگاه های نظارتی در برخورد با مفاسد و موضوعات ریشه ای بیشتر شده است.
,
 
,
همچنین 31 مرداد 98 نیز سکوت عزیزاکبریان دیگر نماینده کرج در مجلس شورای در برابر عملکرد دولت در حوزه صنعت که ایران خودرو تنها بخشی از آن محسوب می شد، بسیاری از مردم را ناراحت کرد زیرا افکار عمومی و برخی نمایندگان دغدغه مند این سوال را داشتند که چرا آقای اکبریان که چرا به عنوان نفر اول رئیس کمیسیون صنایع موضعی سخت در برابر افزایش بی رویه قیمت خودروها نداشته است. 
,
 
,
و اما نقدی اساسی که به دبیر کل خانه کارگر وارد خواهد بود این است که چرا به جای مطالبه گری و پرداختن به مشکلات این حوزه و تجمعاتی که طی روزهای اخیر نیز دامنه آن گسترده شده و مهمترین دلیل آن تعطیلی کارخانه ها و صنایع است به حمایت از نمایندگانی می پردازد که در زمان حضور آنها در دو سمت مهم مجلس، فسادهای اخلاقی متعددی در شورا و مرگ اغلب صنایع و بیکاری هزاران کارگر را شاهد بوده ایم. 
,
 
,
ختم کلام این که بصیرت مردم بسیار بالاتر تریبون هایی است که به جای آنها تصمیم گیری خواهند کرد و سناریویی از مشکلات که ملت در روز با آن دست و پنجه نرم می کنند به آنها بهترین راه را برای انتخاب نماینده اصلح نشان می دهد.  
 
 
,
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه