اخبار داغ

رئیس تبیلغات اسلامی شهرستان اردل خبرداد؛

برپایی همایش شیرخوارگان حسینی در 10 نقطه اردل

برپایی همایش شیرخوارگان حسینی در 10 نقطه اردل
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردل از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی به مناسبت شهادت حضرت علی اصغر(ع) همزمان با سراسر کشور در 10 نقطه از شهر و روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان اینکه همایش شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم الحرام همزمان با سراسر کشور در شهرستان اردل برگزار می شود افزود: این آئین عظیم راس ساعت 8 صبح در 10 نقطه ی اردل هم با حضور پرشکوه مادران و نوزادان شیرخوار ملبس به لباس سبز و پیشانی بند " یا صاحب الزمان عج" برپا می شود .
 
بهرامی مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت(ع) و سخنرانی روحانیون را از برنامه‌های همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان اردل عنوان کرد.

وی بیان کرد: هر ساله همایش شیرخوارگان حسینی با استقبال گسترده مادران و کودکان برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌شود امسال این مراسم باشکوهتر از سال‌های گذشته در سطح شهرستان برگزار شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردل در پایان برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی را یکی از برنامه‌های ماه محرم‌الحرام دانست و اضافه کرد: این همایش به همت شورای هیئات مذهبی شهرستان اردل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, " , .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه