اخبار داغ

یک کارشناس مذهبی:

استثمار ،هدف اصلی ترویج بدحجابی در جامعه است

استثمار ،هدف اصلی ترویج بدحجابی در جامعه است
یک کارشناس مذهبی هدف اصلی ترویج بدحجابی در جامعه را استثمار ملت ها برشمرد و گفت: تاریخ بشر نشان داده هرگاه قدرت های حاکم می خواهند جامعه ای را تحت سلطه خود قرار بدهند و آن را استثمار کنند تلاش می کنند تا روح جامعه را با اشاعه فحشا ،انحرافات جنسی و برداشتن پوشش حجاب از زنان و دختران فاسد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه بکرانیان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: داستان بلعم باعورا در قرآن و سقوط سپاه بیست هزار نفری حضرت موسی  نمونه از این نوع برخورد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فاطمه بکرانیان در گفتگو با خبرنگار , عصر اترک،,  اظهار کرد: داستان بلعم باعورا در قرآن و سقوط سپاه بیست هزار نفری حضرت موسی  نمونه از این نوع برخورد است.,

بکرانیان تصریح کرد: امروزه دشمن با ورود مدهای مبتذل لباس های زنانه و مردانه در بین جوانان به دنبال ،نفوذ در آنان و ترویج ارزش های ضد اخلاقی و برقراری روابط آزاد جنسی است.

,

وی با تاکید بر اینکه زنان جامعه اسلامی می توانند در عین حفظ حجاب با سلاح هنر و دانایی خود را در جامعه مطرح کنند، گفت: حضور زنان در رقابت سالم بدون استفاده از ظرفیت زنانه در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و ورزشی مصداق این سخن است.

,

 وی به موفقیت زنان محجبه در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: این موفقیت ها، پیام روشن و دقیقی برای زنان فریب خورده رسانه های مزدور و مبلغ بی عفتی دارد که می توان بدون اینکه سرمایه وجودی خود را با تجویزهای غلط و مسموم ببازند، موفق باشند.

,

وی  نقش آفرینی همراه با وقار، متانت، عفاف و حجاب را از ویژگی های یک زن ایرانی خواند و گفت: حضور تیم قدرتمند نینجا و فاطمه عبادی در برنامه عصر جدید به غرب و غرب زدگان ثابت کرد،زنان در کشور ایران به هیچ عنوان محدود نیستند.

,

این کارشناس مذهبی، آزادی از نوع ادعاهای افرادی همچون علینژادها را حقارت دانست و خاطرنشان کرد: افرادی همچون فاطمه عبادی با هنر خود را نشان می دهند و دیده می شوند و افرادی همچون معصومه علینژاد که هنر ندارند برای دیده شدن برهنه می شوند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه