اخبار داغ

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

امربه‌معروف و نهی از منکر یکی از پیام های کربلا است

امربه‌معروف و نهی از منکر یکی از پیام های کربلا است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه باید در هر کاری به یاد خدا باشیم، گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر یکی از پیام های مهم امام حسین(ع) در عاشورا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت الله مسعودی خمینی در گفتگو با خبرنگار قم فردا ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) به ظرفیت های این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: مداحان و روضه خوانان در منبرها و مجالس عزاداری بر داشتن اخلاص تاکید کنند.

وی ادامه داد: باید در عزاداری ها برای امام حسین(ع) اخلاص وجود داشته باشد که اگر این اخلاص وجود نداشته باشد این عزاداری باطل است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با شاره به اینکه باید در تمام امور خداوند را یاد کنیم، گفت: باید هر چه خداوند می گوید و می خواهد انجام دهیم و اگر آنچه را که خودمان می خواهیم برای شهرت، پول و... انجام دهیم تمام عبادات ما بر باد خواهد رفت.

وی اضافه کرد: مداحان و سخنرانان باید به هدف قیام اشاره کنند چراکه خود امام حسین (ع) می‌فرمایند من برای تفریح و خوش‌گذرانی بیرون نیامدم بلکه برای این‌که با انحرافاتی که در دین جدم به وجود آمده است، خارج شدم تا برابر این انحرافات و کج‌رفتاری‌ها بایستم.

آیت الله مسعودی خمینی خاطرنشان کرد: باید امربه‌معروف و نهی از منکری که درحرکت حضرت بود در جامعه تبیین شود تا بدانیم که در جامعه اسلامی باید به‌تمامی وظایف خود عمل کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه