اخبار داغ

مشاور معاون اول رئیس قوه قضاییه:

جرایم ارزی، مبارزه با نظام است/ تفکر بسیجی در قوه قضاییه تأثیرگذار بوده است

جرایم ارزی، مبارزه با نظام است/ تفکر بسیجی در قوه قضاییه تأثیرگذار بوده است
حسین ذبحی گفت: جرایم ارزی در واقع مبارزه با نظام است و سیاست‌های داخلی و بیرونی دشمن در یکی از عرصه‌های مهم، فشار اقتصادی و براندازی جمهوری اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حسین ذبحی، مشاور معاون اول قوه قضاییه ظهر امروز در اختتامیه هفتمین اجلاسیه نخبگان حقوقی قضایی کشور با حضور ۳۰۰ حقوقدان برتر در مجتمع آفتاب ولایت مشهد گفت: متأسفانه امروز شاهد بی بندوباری و گریز از قانون هستیم که باید بسترهای فساد شناسایی شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی افزود: بسیج در تحول و ارتقاء قضایی نقش تعیین‌ شده‌ای دارد، اجرای طرح تحول قوه قضاییه با رویکرد علمی صورت می‌پذیرد و راهکارها به عنوان بسته طرح تحول ارائه می‌شود.

,

مشاور معاون اول رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: نقش بسیج به مفهوم اندیشه بسیجی و ایدئولوی بسیجی در طرح قضاییه مشخص می‌شود، سیاست‌های راهبردی اجرایی قوه قضاییه را می‌توان با نگاه بسیجی پیش برد و بسیجیان نقش‌های مختلفی در این زمینه دارند.

,

ذبحی تصریح کرد: رئیس قوه قضاییه شخصیت ارزشی بسیجی ولایی بوده و تیم منتخب وی در یک مسیر فعالیت می‌کنند، طرح تحول مبتنی بر تحول قوه قضاییه بوده و رویکرد ارزشی و مورد انتظار در تیم مدیریتی نیز محورهای مختلفی دارد، در امور قضایی کیفیت، ارتقا، سرعت بخشی، خدمت رسانی در اقشار مختلف و اصلاح دستگاه ها در درون و برون  در اولویت قرار دارد.

,

مشاور معاون اول رئیس قوه قضاییه بیان کرد: جرایم ارزی به نوعی  مبارزه با نظام تلقی می‌شود، سیاست‌های داخلی و بیرونی دشمن در یکی از مهم‌ترین عرصه‌های مقابله با نظام بوده و افزایش نرخ ارز با سیاست‌های موجود شکل می‌گیرد، زمانی که خبر اعدام سلطان سکه منتشر شد فروشندگان ارز به خیابان‌ها ریختند و با قیمت‌های پایین ارز را فروختند.

,

وی گفت: صدها نفر که در گذشته هزاران میلیارد ارز خریداری می‌کردند در حال حاضر عقب‌نشینی کردند و از جدیت نظام مطلع هستند، هیچ فردی منکر پیشگیری از زمینه‌های فساد نیست و در حال حاضر نمی‌توان کنار نشست و کشور را به دست دشمن داد، در غیر این صورت باید شاهد شکل‌گیری بسیاری از مفاسد، سوء استفاده‌ها و جرایم ناشی از روزنه‌ها، خلاءها و ایرادهای دستگاه‌های جابه‌جایی بانکی و نظارتی باشیم.

,

ذبحی ادامه داد: تفکر بسیجی در قوه قضاییه تأثیرگذار بوده و امید نظام به موفقیت مدیریت فعلی در قوه قضاییه است، این امید باید با همکاری و تلاش افراد مختلف در اقشار گوناگون همراه باشد،همچنین باید این ظرفیت بزرگ حقوقدانان بسیجی با استفاده از نیروهای ارزشمند در جلسات مختلف نحوه و شیوه اجرایی بسیج‌گونه داشته باشد.

,

وی افزود: باید از فعالیت قاچاقچیان، سوء استفاده‌گران اقتصادی و نظایر این افراد جلوگیری کرده و در نهایت بتوانیم مانع ادامه فعالیت آنها شویم، نباید حق مظلوم پایمال شود و در این زمینه فعالیت بسزایی داشته باشیم که سالیانه 600 تا 700 هزار ورودی و خروجی در زندان مشاهده می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه