اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان خبر داد؛

10 مصدوم در چهار حادثه رانندگی محورهای مواصلاتی قوچان

10 مصدوم در چهار حادثه رانندگی محورهای مواصلاتی قوچان
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: طی یک هفته اخیر و در چهار حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی این شهرستان 10 نفر مصدوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید فکوری، رئیس جمعیت هلال احمر قوچان در گفتگو با صبح توس با تشریح حوادث جاده ای یک هفته اخیر در این شهرستان گفت: دو حادثه در محور قوچان چناران 7 مصدوم و دو حادثه در محور قوچان فاروج 3 نفر مصدوم  برجای گذاشت  که از این تعداد شش مصدوم توسط نیروهای امدادی شهید یوسف کلاهدوز و شهید بابامحمد رستمی به بیمارستان منتقل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: در اولین حادثه که بصورت زنجیره ای در محور قوچان مشهد رخ داد و سه خودروی پراید، پیکان و پژو206 با یکدیگر برخورد کرده بودند، چهار نفر مصدوم شدند.

,

وی افزود: در برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و خودروی پراید در روستای شهرکهنه در محور قوچان فاروج یک نفر مصدوم و امدادرسانی توسط نجاتگران پایگاه جاده ای شهید بابامحمد رستمی انجام شد.

,

فکوری تصریح کرد: همچنین در واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در کیلومتر 21 محور قوچان چناران سه نفر مصدوم شد که امدادرسانی توسط نجاتگران پایگاه جاده ای شهید یوسف کلاهدوز و اورژانس انجام و مصدومین به بیمارستان منتقل شدند.

,

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان در پایان گفت: همچنین در آخرین حادثه و در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در کیلومتر 15 محور قوچان به فاروج دو نفر مصدوم شدند که امدادرسانی به مصدومین این حادثه توسط نجاتگران پایگاه شهید بابامحمد رستمی انجام و مصدومین به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان منتقل شدند.

,

سالانه 12 میلیون نفر مسافر و زائر از محور قوچان فاروج و قوچان مشهد عبور می کنند و محور قوچان فاروج که دروازه ورود به خراسان رضوی از سمت غرب می باشد، یکی از پرحادثه ترین جاده های این استان به شمار می آید.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه