اخبار داغ

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلیل آباد:

شکارچی آهو در خلیل آباد دستگیر شد

شکارچی آهو در خلیل آباد دستگیر شد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلیل آباد از گرفتار شدن شکارچی آهو در دام قانون در این شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی از خانه متهم، در حالی که اعضای خانواده قصد خارج نمودن ادله جرم از محل داشتند با هوشیاری ماموران، گوشت حیوان وحشی، اجزای دو رأس آهو و مقادیر زیادی فشنگ ساچمه زنی و... کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید شفیعیان در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس اطلاعات موثق مبنی بر تخلف شکار و صید توسط یک شکارچی سابقه دار در خلیل آباد موضوع در دستور کار مأمورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه مأموران یگان حفاظت این اداره پس از رصد و شناسایی محل نگهداری آلات، ادوات و ادله جرم با دستور مقام محترم قضایی محل یاد شده مورد بازرسی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: در حالی که اعضای خانواده شکارچی قصد خارج نمودن ادله جرم از محل را داشتند با هوشیاری مأمورین ضمن کشف مقادیری گوشت حیوان وحشی و اجزای دو رأس آهو، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی، مقادیر زیادی فشنگ ساچمه زنی و تعدادی فشنگ غیرمجاز چارپاره و جنگی وهمچنین وسایل ساخت فشنگ از ناحیه نامبرده کشف و ضبط شد.

,

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلیل آباد ضمن تشکر از همکاری های اجرایی، عملیاتی و اطلاعاتی پاسگاه انتظامی بخش ششطراز، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بردسکن و پلیس اطلاعات امنیت نیروی انتظامی شهرستان خلیل آباد تصریح کرد: بر اساس مستندات حاصل شده متهم همچنین دارای سابقه محکومیت شکار دو رأس قوچ وحشی در یکی از استان‌های هم‌جوار می باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه