اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج آماده حماسه بزرگ اربعین است

بسیج آماده حماسه بزرگ اربعین است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج آماده حماسه بزرگ اربعین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، استاندار ایلام به همراه فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با سردار سرتیپ سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

سردار سلیمانی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری خوب استاندار ایلام با مجموعه نیروهای سپاه و بسیج در استان گفت: بسیج و سپاه همچون گذشته در برگزاری مراسم باشکوه اربعین و کمک و امداد رسانی به مناطق سیل زده استان پای کار خواهد بود و همکاری خواهد داشت.

,

استاندار ایلام نیز در این دیدار از تلاش‌ها و زحمات سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین در اربعین ۹۷ و سیل فروردین ماه ۹۸ تشکر کرد و گفت: در استان وحدت و همدلی مثال زدنی بین دولت با دیگر نهادها و ارگان‌های مهم کشور از جمله سپاه پاسداران برقرار است.

,

سلیمانی دشتکی پای کار بودن سپاه و بسیج در کنگره بزرگ اربعین را بی بدیل خواند و گفت: این وحدت و همدلی بر تمام امور استان وجود دارد و انشاءالله در اربعین پیش رو نیز با قدرت هر چه بیشتر ادامه خواهد یافت.

,

استاندار ایلام در ادامه ضمن تشریح اقدامات انجام شده در بحث اربعین و قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان گفت: امروز تمام مجموعه‌ها و نیروهای دلسوز استان تمرکز خود را بر دو مقوله مهم اربعین و بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان گذاشته‌اند و در این زمینه حضور مستمر و تعامل و همکاری سپاه و بسیج با مجموعه دستگاه‌های اجرایی قابل تقدیر است.

,

وی در ادامه گفت: زیرساخت‌های اربعین در استان با روند مطلوبی در حال انجام است و در این میان پروژه‌های خوبی نیز توسط نیروهای سپاه و قرارگاه خاتم در حال انجام است.

,

وی در ادامه به پروژه‌های راه سازی، استراحت گاه‌های متعدد در پایانه مرزی و تکمیل مجتمع سید الشهدا (ع) که توسط سپاه در حال انجام است، اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متنوعی در راستای خدمت رسانی به زوار توسط دولت با همکاری این ارگان مهم در حال اجرا است و به موازات این اقدامات بحث راهیان نور و برگزاری کنگره شهدا در استان نیز در دستور کار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه