اخبار داغ

فرماندهی انتظامی شهرستان دیر

هیات مذهبی مراقب نفوذ دشمن باشند / دشمن به دنبال تفرقه افکنی در برگزاری آئین‌های عزاداری می باشد

هیات مذهبی مراقب نفوذ دشمن باشند / دشمن به دنبال تفرقه افکنی در برگزاری آئین‌های عزاداری می باشد
فرماندهی انتظامی شهرستان دیر در خصوص نفوذ و تفرقه افکنی دشمنان در هیئت های عزاداری هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ فرهاد آراوند صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس اظهار کرد: مراسمات عزاداری دهه محرم باید متناسب با وضعیت شهرستان دیر برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

وی گفت: یکی از مهمترین برنامه ها در ایام محرم و صفر باید دوری از مسایل تفرقه انگیز باشد و هیئات های مذهبی سعی کنند که برنامه های این ایام را مردمی کنند.

,

آراوند افزود: دشمن و شیطان تمام ظرفیت های خود را در این صحنه ها می آورد و هیئات مذهبی باید در این گونه موارد هوشیار باشند.

,

وی  گفت: دشمنان اسلام در شبکه های مختلف ماهواره ای و مجازی در تلاش هستند تا ما را از این نعمت بزرگ ولایت غافل کنند، اما آنها این آرزو را به گور خواهند برد.

,

فرماندهی انتظامی شهرستان دیر تصریح کرد:  توزیع غذا در ایام محرم یکی از مواردی می باشد که دشمن از این طریق استفاده می کند و به عنوان صف غذا روی این موضوع کار می‌کند.

,

آراوند با بیان اینکه ایمنی و امنیت ایستگاه‌های صلواتی  و موکب ها از امور دیگری می باشد که باید مورد توجه مسئولان این موکب ها قرار گیرد، گفت: داربست‌هایی که برای ایستگاه‌های صلواتی و موکب ها نصب می گردد باید ایمنی لازم را داشته باشند و ایجاد سد معبر نکنند.

,

وی خاطرنشان کرد: حضور برادران و خواهران با پوشش نامناسب در مسیر دسته جات عزاداری از دیگر مواردی می باشد که باید مدیریت شود.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه