اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

مهمترین درس عاشورا برای ما ذلت ناپذیری است/ برجام مرده است و زنده نمی شود

مهمترین درس عاشورا برای ما ذلت ناپذیری است/  برجام مرده است و زنده نمی شود
مام جمعه سمنان با اشاره به خلف وعده اروپایی ها خطاب به مسئولان امر گفت: مسئولان برجامی، کشور را معطل اروپا نکنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: عاشورای حسینی پیام‌های بزرگی دارد، یکی از این پیام‌ها برای کشور ما، مقاومت و ذلت ناپذیری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
شاهچراغی در ادامه اضافه کرد: زندگی با عزت و پرهیز از ذلت پذیری پیام زبانی و عملی سیدالشهداست. امام حسین ثابت کرد مرگ با عزت از زندگس باذلت بهتر است. با دشمن نباید سازش کرد و این پیام حسین است.
,
 
,
وی با اشاره به خلف وعده اروپایی ها خطاب به مسئولان امر گفت: مسئولان برجامی! کشور را معطل اروپا نکنید، رهبری بارها فرمودند به آمریکا و اروپا اعتماد نکنید
,
 
,
امام جمعه سمنان تصریح کرد: برجام مرده و زنده نمی‌شود، اسمش هست اما فایده و اثری ندارد.
,
 
,
شاهچراغی پشتوانه مردمی را مهمترین سرمایه برای مسئولان دانست و افزود: در کشوری که همه کاره مردمند، آمریکا و اروپا هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. وقتی پشتوانه قوی مردمی دارید چه نیازی به اروپا و آمریکاست؟
,
 
,
وی با تاکید بر لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار کرد: یک نگرانی دیگر در کشور وجود دارد و آن فساد اقتصادی است. قوه قضائیه اهتمام دارد که سفره فساد را جمع کند. مسئولان و مردم هم حامی باشند و کمک کنند. تضعیف قوه قضائیه اسلامی و دینی نیست. 
,
 
,
نماینده ولی فقیه با اشاره به ۱۷شهریور و سالروز شهادت جمعی از هموطنان به دست رژیم شاهنشاهی گفت:  رژیم شاهنشاهی کوچک و بزرگ را به گلوله بست و جوی خون راه انداخت اما همان خونها سیلی شد و رژیم را با خودش برد و امروز جز ننگ و لعنتی از آن رژیم باقی نمانده است.
,
 
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه