اخبار داغ

امام جمعه قم:

سیاست ترامپ در برابر ایران شکست خورده است/ مذاکره با غرب سم مهلک است

سیاست ترامپ در برابر ایران شکست خورده است/ مذاکره با غرب سم مهلک است
امام جمعه قم با اشاره به اینکه مذاکره با غرب سم مهلک است ، گفت: اجرای گام سوم به بی‌اعتباری اروپا و آمریکا منجر شده و عملا برجام را بی‌ارزش کرده است و این در حالی است که سیاست ترامپ در برابر ایران شکست خورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد با اشاره به آیه یازدهم سوره مبارکه توبه ، اظهار داشت: به‌واسطه توبه باب رحمت به‌سوی مشرکان بازشده و خداوند گناهان آنان را پاک‌سازی کرده و رابطه خصمانه بین مؤمنان و مشرکان را به رابطه دوستی تبدیل می‌کند.

وی ادامه داد: مشرکان اگر اسلام را با استقبال بپذیرند و به اسلام گرایش پیدا کنند، بازهم این قوانین بر آنان جاری است اما درصورتی‌که خواستند در شرک و کفر باقی بمانند بر مسلمانان واجب است که با آنان بجنگند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه نماز باید انسان را از آلودگی‌ها باز دارد، گفت: خداوند تبارک‌وتعالی دو انسانی را که به او ایمان آورده و عمل صالح انجام دهند را برادر دینی می‌نامد که یکی از انواع برادری است و در سایه آشنایی به قرآن و اهل‌بیت(ع) به وجود می‌آید.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود روزهای تاسوعا و عاشورا را ظرفیت عظیمی برای قیام‌های مهم جهان اسلام دانست و افزود: امام خمینی(ره) با ظرفیت عظیم این روزها نهضت را در عصر عاشورای 13 خرداد 42 در مدرسه فیضیه قم با فریاد عدالت خواهی و ظلم ستیزی بر ضد رژیم ستم شاهی آغاز کردند.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: در سال 1357 تاسوعا و عاشورای حسینی بود که راهپیمایی عظیم مردم به‌صورت منظم و تنظیم‌شده در کل کشور انجام شد و منجر به نابودی و اضمحلال رژیم پهلوی شد.

وی اضافه کرد: حرکت‌های روز عاشورا نشان داد که جنس انقلاب اسلامی از جنس حرکت امام حسین(ع) است.

امام جمعه قم  با اشاره به اینکه اهداف قیام امام حسین(ع) همچنان پابرجاست، افزود: لبیک به امام حسین(ع) شعاری نیست و امروز لبیک به امام حسین(ع) لبیک به امام عصر(عج) است.

لبیک یا خامنه‌ای امروز به ندایی فراگیر تبدیل شده است
وی تاکید کرد: در عصر کنونی وظیفه داریم که با نایب امام زمان(عج) یعنی حضرت آیت الله خامنه‌ای بیعت کرده و فریاد لبیک یا مهدی(عج) برآوریم، امروز تجلی لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا مهدی(عج) در لبیک یا خامنه‌ای است.

آیت الله سعیدی گفت: لبیک یا خامنه‌ای امروز به ندایی فراگیر تبدیل شده است،  در لبنان، فلسطین و یمن این ندا را سر می‌دهند و برای زمینه سازی حکومت امام عصر(عج) باید از رهنمودها و تذکرات مقام معظم رهبری پیروی کرد.

وی به برجام اشاره کرد و عنوان داشت: جمهوری اسلامی ایران گام سوم از تعهدات اتمی را اعلام می‌کند که برداشتن این گام لبیک به ندای رهبری است

سیاست ترامپ در برابر ایران شکست خورده است
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه  اضافه کرد: اجرای گام سوم به بی‌اعتباری اروپا و آمریکا منجر شده و عملا برجام را بی‌ارزش کرده است و این در حالی است که سیاست ترامپ در برابر ایران شکست خورده است.

وی با بیان اینکه ایران به یک قدرت جهانی تبدیل‌شده است، افزود: شرایط نشان داد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم.

آیت الله سعیدی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری ولایت فقیه نه تنها به ابرقدرت منطقه بلکه به ابرقدرت جهانی تبدیل شده است چرا که از قانونی الهی و فرهنگ اهل بیت(ع) پیروی می‌کند.

مذاکره با غرب سم مهلک است
سعیدی با اشاره به مذاکره با غرب گفت: دنیای غرب به دنبال قانون جنگل است و در چنین شرایطی مذاکره سم مهلک است و غرب زدگان نفوذی به مسؤولان آدرس غلط ندهند و با مذاکره با دشمن عهد شکن برای مسؤولان ما قابل قبول نخواهد بود، دشمنی که آشکارا از بین بردن جمهوری اسلامی سخن می‌گوید به‌هیچ‌عنوان سخنانش قابل‌قبول نخواهد بود.

وی ضمن تقدیر از قوه قضاییه در برخورد با فساد، رانت خواری، مجرمان و مفسدان اقتصادی تاکید کرد: از آیت الله رئیسی انتظار است که در برخورد با اینها حکم الهی را اجرا کرده و در راه اجرای حکم الهی رأفت جایگاهی ندارد و دستگاه قضایی ملاحظه هیچ مقام و مسؤولی را نداشته و بداند که ملت ایران پشتیبان ایشان است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, لبیک یا خامنه‌ای امروز به ندایی فراگیر تبدیل شده است,
,
,
,
,
,
,
, سیاست ترامپ در برابر ایران شکست خورده است,
,
,
,
,
,
,
, مذاکره با غرب سم مهلک است ,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه