اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه؛

گفتمان عاشورایی بینی استکبار و ظلم را به خاک مالید/ باید در گام سوم برجام سایت فوردو را از تحقیقاتی به صنعتی مبدل کرد

گفتمان عاشورایی بینی استکبار و ظلم را به خاک مالید/ باید در گام سوم برجام سایت فوردو را از تحقیقاتی به صنعتی مبدل کرد
آیت الله حسینی همدانی گفت: عده ای دانسته و نادانسته توان ایران را در گام سوم کم نکنند و دشمن را امیدوار نکنند که ایران از برجام بیرون نمی رود و غنی سازی را 20 درصد نمی کند، بهترین اقدام در گام سوم فعال کردن سایت غنی سازی فوردو برای تولید اورانیوم مورد نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه باید از ارزش های محرم بهره بگیریم، گفت: تبلیغات گسترده بنی امیه و تاثیر بر افکار عمومی در وقوع حادثه کربلا نقش داشت و عدم آگاهی مردم بر مسائل سیاسی و اجتماعی نیز اثری مضاعف بر این موضوع داشت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی به تحریف امامت و مخدوش کردن فلسفه اسلام توسط بنی امیه اشاره کرد و افزود: حرکت امام حسین (ع) برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر بود اما به گونه ای به مردم القا شد که بر علیه حکومت اسلامی یزید جلوه داده شد. 
,
 
,
وی اظهار داشت: کربلا توانست با فداکاری انسان های والا و اسارت آل رسول (ص) کاخ ظلم و ستم گری را بر هم بکوبد و با تاسی از همین مسیر ملت ایران توانستند کاخ 2500 ساله طاغوت را فرو بریزند اما نباید وارثان این حرکت بزرگ خسته شوند و تا زمان رسیدن به نتیجه قطعی که نابودی استکبار به سرکردگی رژیم صهیونیستی و آمریکا است راه را ادامه دهند. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه کار برای خدا شکست ندارد، تصریح کرد: مسئولین باید از عاشورا درس گرفته و در واقعه ای مانند برجام گام های بلندی بردارند، همین دو گام محدود که اخیرا در عرصه دیپلماسی علیه استکبار برداشته شد و انجام اقدامات بزرگی چون توقیف کشتی انگلیسی و سقوط پهپاد آمریکایی توانست پیامدهای میمون و مبارکی به همراه داشته باشد. 
,
 
,
امام جمعه کرج گفت: قسمتی از توان هسته ای فعال شد و همه متوجه شدند ایران بنا ندارد منفعلانه برخورد کند و بر مواضع خود مصمم است در نتیجه اروپا را به واکنش واداشت و مایل هستند ایران گام سوم را بر ندارد، اما اقدام مسئولین هر چند دیر اما به خوبی انجام شد. 
,
 
,
وی افزود: عده ای دانسته و نادانسته توان ایران را در گام سوم کم نکنند و دشمن را امیدوار نکنند که ایران از برجام بیرون نمی رود و غنی سازی را 20 درصد نمی کند، بهترین اقدام در گام سوم فعال کردن سایت غنی سازی فوردو برای تولید اورانیوم مورد نیاز است و لازمه انجام این مهم خارج کردن این بخش از فاز تحقیقاتی و تبدیل آن به بخش صنعتی است. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه امروز در دنیا گفتمان عاشورایی که نباید تن به ذلت داد توانسته است بینی استکبار را به خاک بمالد، اظهارداشت: امروز مردم یمن توانسته اند با تاسی از این سیره 53ماه جنگ نابرابر را تحمل کنند و ائتلاف عربستان و امارات را از بین ببرند. 
,
 
,
امام جمعه کرج در خاتمه با تاکید بر اینکه 17 شهریور مردم به دستور شاه به خاک و خون کشیده شدند و این واقعه را روز شهدا نامگذاری کردند، تصریح کرد: نگاه جناحی داشتن برخی از مسئولین نشان می دهد با حمایت آن عده روی کار آمده و اغلب صلاحیت لازم را ندارند در نتیجه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید با بصیرت رای داد. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه