اخبار داغ

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج خبر داد؛

افزایش 12 تا 15 درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس/ رانندگان سرویس مدارس باید در سامانه سپند ثبت نام کنند

افزایش 12 تا 15 درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس/ رانندگان سرویس مدارس باید در سامانه سپند ثبت نام کنند
رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج از اختصاص 200 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جهت سرویس دهی مدارس در سال جدید تحصیلی خبر داد و گفت: امسال نرخ کرایه سرویس مدارس 12 تا 15 درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، تمهیدات و اقدامات صورت گرفته جهت سرویس دهی مدارس را اعلام نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی اظهار داشت: این سازمان در راستای رسالت کاری خود و همچنین رفاه حال دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید جلسات مختلفی جهت برنامه ریزی مناسب برای سرویس مدارس صورت گرفته است.

,

 

,

 امیر جمشید نژاد بیان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته 200 دستگاه اتوبوس و مینی بوس در قالب 18 شرکت برای سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید اختصاص یافته است.

,

 

,

وی گفت: امسال سامانه سپند ( سامانه پایش ناوگان دانش آموزی )  هم راه اندازی شده و رانندگانی که قصد فعالیت بعنوان سرویس مدارس را دارند باید در مرحله نخست در این سامانه ثبت نام کنند.

,

 

,

 جمشید نژاد افزود: رانندگان سرویس مدارس باید جهت ثبت نام در سامانه سپند مدارکی نظیر گواهی نامه ،معاینه فنی خودرو، کارت ملی، یک قطعه عکس، گواهی سلامت، گواهی عدم سوء پیشینه، بیمه شخص ثالت و کارت ماشین را ارائه کنند.

,

 

,

وی افزود: پس از ثبت نام در سامانه سپند صلاحیت و مدارک آنها توسط شرکتی که در آن فعالیت خواهد کرد مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تایید مدارک آن به این سازمان ارائه خواهد شد.

,

 

,

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج تاکید کرد: کارشناسان این سازمان مدارک راننده را بررسی  نموده و در صورت تایید توسط این سازمان خودرو بهمراه راننده به سازمان آموزش و پرورش جهت اختصاص سرویس مدارس معرفی خواهد شد.

,

 

,

وی عنوان کرد: علاوه بر اتوبوس و مینی بوس آژانس های تاکسی تلفنی هم در سرویس دهی به مدارس فعال هستند.

,

 

,

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس خبر داد و گفت: براساس مصوبات اخذ شده در سال تحصیلی جدید شاهد افزایش 12 الی 15 درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس هستیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه