اخبار داغ

معاون هماهنگ ‎کننده نیروی زمینی سپاه در تبریز:

رئیس جمهور در سازمان ملل عزت ایران را فریاد بزند

رئیس جمهور در سازمان ملل عزت ایران را فریاد بزند
سردار پورجمشیدیان در تبریز گفت: گفت: رئیس جمهور در سازمان ملل و ملاقات‎ها عزت و اقتدار ایران را حفظ کند، فریاد بزند و نترسد که خدا با ما است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، سردار علی‎اکبر پورجمشیدیان در یادواره ۷۲ شهید عاشورایی محله شنب غازان تبریز با بیان اینکه شهدا حق حیات به گردن همه ما دارند، اظهار داشت: دنیای استکبار در طول تاریخ هر جا یادی از امام حسین(ع) آمده، مقابله کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار،,

وی ادامه داد: بزرگترین ظلم به یاران و ارادتمندان اباعبدالله(ع) را سلسله منحوس پهلوی کرده، رضاخان بعد از سفر به ترکیه، عزاداری برای امام حسین(ع) را ممنوع کرد و مردم مخفیانه عزاداری می کردند.

,

مردم آذربایجان برای زنده نگهداشتن یاد نهضت عاشورا نقش بیشتری داشته اند

, مردم آذربایجان برای زنده نگهداشتن یاد نهضت عاشورا نقش بیشتری داشته اند,

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: مردم آذربایجان، تبریز، اردبیل و زنجان در مبارزه برای زنده نگهداشتن یاد نهضت عاشورا نقش بیشتری داشته اند.

,

وی ادامه داد: در این روزها صحنه های زیبایی را در دستجات عزاداری و شاخسی های تبریز با شعارهای سنتی و انقلابی می بینم، البته به بعضی ها تذکر دادم بیشتر به جنبه شعوری و علمی نهضت امام حسین(ع) دادم.

,

چطور هیات زینبی و حسینی هستند که یادی از مدافع حرم زینب نمی کنند!

, چطور هیات زینبی و حسینی هستند که یادی از مدافع حرم زینب نمی کنند!,

این رزمنده دوران دفاع مقدس با انتقاد از فراموش شدن نام شهدا در برخی هیات ها، گفت: باید گلایه کنم از بعضی هیات ها که حتی یک عکس از تصاویر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در هیات آنها نیست و دم از حسین(ع) می زنند، اصحاب واقعی سیدالشهدا اینها هستند، این ننگ در پیشانی این هیات ها می ماند و باید در قیامت به زینب کبری پاسخ دهند.

,

وی ادامه داد: شما چطور حسینی و زینبی هستید که یکبار از پدران شهدا دعوت نکردید، شما حسین را بخاطر شام و ... می خواهید. این چه رسم ناجوانمردانه است که عده ای از همه هستی خود بگذرند و برای برقراری پرچم حرم زینب کبری جان خود را تقدیم کنند اما برخی هیات ها یادی از این شهدا نکنند.

,

فرمانده اسبق سپاه عاشورا با بیان اینکه حماسه فرزندان شما در دفاع مقدس در طول تاریخ ماندگار است، افزود: رزمندگان لشکر عاشورا در عملیات های محوری همچون بدر و خیبر نقش آفرینی کردند که در تاریخ نظامی گری دنیا بی نظیر بود.

,

مشکلات کشور در نتیجه بی همتی برخی مسئولین است

, مشکلات کشور در نتیجه بی همتی برخی مسئولین است,

وی گفت: مشکلات امروز کشور در اثر ضعف های برخی مسئولینی است که غیرت و همت کار برای مردم ندارند، فشارهای خارجی هم وجود دارد اما ایران کشور توانمند و بزرگی است که می توان به مشکلات آن را حل کرد.

,

سردار پورجمشیدیان ادامه داد: به فضل خدا و به برکت همت و درایت رزمندگان و با پیروی از مسیر شهدا، امن ترین کشور در ناامن ترین منطقه دنیا هستیم و این امنیت در همه اجتماعات و مراسمات محسوس است.

,

وی با اشاره به چیشرفت های صنعت دفاعی و موشکی کشور بیان کرد: دقت و سرعت موشک های ما در بالاترین حد است، امروز به این رسیده ایم که یک موشک برای یک هدف.

,

معاون هماهنگ کننده نیروی زمین سپاه خاطر نشان کرد: امنیت هوایی ما در حدی است که با هر گونه تجاوز به حریم هوایی ما همانند برخورد با پهباد آمریکایی را خواهیم داشت.

,

وی به توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج فارس اشاره کرده و گفت: برخورد قاطع رزمندگان نیروی دریایی سپاه با ناو انگلیسی، درس و پیام برای همه دشمنان بود.

,

رزمندگان لشکر عاشورا در مناطق صعب العبور مرزی بیدارند تا ما راحت عزاداری کنیم

, رزمندگان لشکر عاشورا در مناطق صعب العبور مرزی بیدارند تا ما راحت عزاداری کنیم,

رئیس جمهور در سازمان ملل عزت ما را فریاد بزند

, رئیس جمهور در سازمان ملل عزت ما را فریاد بزند,

این رزمنده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی در ادامه افزود: همین الان ارتفاعات مرزی آذربایجان‌شرقی پوشیده از برف بوده و راه عبوری ندارد، اما رزمندگان لشکر عاشورا برای تامین امنیت زمینی، آنجا استقرار دارند تا شما بتوانید راحت عزاداری کنید.

,

وی با بیان اینکه مسئولین و همه ما بدانیم که همگی در قیامت پاسخگوی شهدا خواهیم بود، گفت: رئیس جمهور در سازمان ملل و ملاقات ها عزت و اقتدار ما را حفظ کنند و فریاد بزنند و نترسند که خدا با ما است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه