اخبار داغ

فتونیوز/ 10گرای عجیب دولتمردان به غرب و آمریکا

فتونیوز/ 10گرای عجیب دولتمردان به غرب و آمریکا
دولتمردان درحالی منتقدان را متهم به گرا دادن به دشمنان می کنند بعضا خود سخنانی ایراد می کنند که به نوعی گرا دادن به غرب است.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چندین بار دولتمردان دوازدهم با انتقاد از کارشناسان که چرا با حرف های خود آب به آسیاب دشمن می ریزید و به آنها گرا می دهید، منتقدان را نکوهش کرده اند. این درحالی است که در بسیاری از برنامه های دولتی از جمله برجام که منتقدان برای رفع نقص و معایب آن سخن گفته اند، نه تنها به ضرر این برنامه و کشور بوده است بلکه در راستای تامین منافع کشورمان بوده اند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اما موضوع اساسی این است که خود دولتمردان درحالی که منتقدان را متهم به گرا دادن به دشمنان می کنند، بعضا سخنانی ایراد می کنند که به نوعی گرا دادن به غرب است. این درحالی است که مسئولان خود با پیچیدگی های کاری به سبب اینکه در میانه گودند، بیشتر آشنا هستند و خصوصا در بزنگاه‌های سیاسی نبایستی این موارد را مطرح کنند که مورد سوء استفاده مستقیم و غیر مستقیم دشمن قرار گیرد.
,
10 گرای عجیب دولتمردان به غرب و آمریکا/ از خزانه خالی تا مشکلات صادرات نفتی/ نداریم، نمی شود و نمی توانیم؛ وجه مشترک جملات مسئولان دولتی
, 10 گرای عجیب دولتمردان به غرب و آمریکا/ از خزانه خالی تا مشکلات صادرات نفتی/ نداریم، نمی شود و نمی توانیم؛ وجه مشترک جملات مسئولان دولتی]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه