اخبار داغ

طعنه معنی‎دار فرزند شهید به بنیاد شهید و شهرداری تبریز:

فاجعه تلخ یکسان‎سازی مزار شهدا تکرار نشود

فاجعه تلخ یکسان‎سازی مزار شهدا تکرار نشود
رضازاده آذری با اشاره به مسقف‎سازی گلزار شهدای شنب غازان گفت: امیدواریم فاجعه عظیمی که در گلزار شهدای وادی رحمت اتفاق افتاد و بخش عظیمی از تاریخ دفاع مقدس از بین رفت، در این محله تکرار نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، وحید رضازاده آذری فرزند شهید و فعال فرهنگی در حاشیه اجرای برنامه یادواره ۷۲ شهید عاشورایی محله شنب غازان تبریز در بخش تجلیل از مدیرکل بنیاد شهید و معاون شهردار تبریز به‎جهت مسقف‎سازی گلزار شهدای این محله گفت: اطلاع داریم که مسقف‎سازی گلزار شهدای شنب غازان کلنگ‎زنی شده و در مرحله اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار،,

وی ادامه داد: امیدواریم فاجعه عظیمی که در گلزار شهدای وادی رحمت اتفاق افتاد و بخش عظیمی از تاریخ انقلاب اسلامی از بین رفت، در این محله تکرار نشود.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه شنب غازان محله اصیل و انقلابی تبریز است، افزود: پیکر مدفون شهید مدافع حرم اکبر زوار جنتی همچون نگینی در این محله است و امید است اقدامات صورت گرفته در گلزار شهدای این منطقه منجر به تکرار فاجعه دهه ۸۰ وادی رحمت نشود.

این فعال فرهنگی که در پایان‎نامه کارشناسی ارشد خود به تحلیل محتوای سنگ‎نوشته مزار شهدای وادی رحمت تبریز پرداخته بود، در ادامه از مواضع منطقی حجت‎الاسلام والمسلمین توکلی امام جماعت مسجد اعظم المهدیه شنب غازان به جهت تاکید به نظر نظر مقام معظم رهبری و حفظ سنگ‎نوشته‎های غنی و حجله های مردمیِ پر معنا، پس پایان امر مسقف سازی تقدیر کرد.

,
,
,
,
,

رضازاده خود را عضو کوچکی از دغدغه مندان دانسته و ابراز امیدواری کرد سیر لجبازی مسئولین متوقف شده و نگاه مثبتی نسبت به نظرات دغدغه مندان داشته باشند.

,

این سخنان رضازاده در حالی ایراد شد که ماه‎ها پس از موضع صریح رهبر انقلاب در خصوص غلط بودن یکسان‎سازی گلزار شهدا، همچنان تکلیف فاز اول و دوم گلزار شهدای وادی رحمت مشخص نشده و به گفته مسئولین برای فاز اول و یکسان‎سازی شده نمی‎توان کار خاصی کرد، حال آنکه فاز دوم نیز به حال خود رها شده است.

,

اکنون که به هر ترتیبی، گلزار شهدای شنب غازان در انتظار ترکیب جدید است، همه دغدغه‎مندان امید دارند تا در فرصت باقیمانده با لحاظ کردن نظر مقام معظم رهبری، نتیجۀ کار به یکسان‎سازی ختم نشده و صرفا مسقف‌سازی اتفاق بیفتد و سپس حجله‌ها و سنگ‌نوشته‌ها احیا گردد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه