اخبار داغ

بازگشت نیمار با گل و پاس گل

بازگشت نیمار با گل و پاس گل
مهاجم تیم ملی برزیل پس از ۹۳ روز دوری از میادین توانست برای تیمش در دیدار برابر کلمبیا گلزنی کند و پاس گل هم بدهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیمار پس از ۹۳ روز دوری از میادین بامداد امروز (شنبه) در دیدار تیم ملی فوتبال برزیل و کلمبیا فرصت بازی پیدا کرد. مهاجم برزیلی در ترکیب اصلی سلسائو حضور داشت و تنها ۵۸ دقیقه کافی بود تا گلزنی کند. او از خوشحالی گریست، به سمت تیته رفت و سرمربی برزیلی را در آغوش گرفت. پیش از این گل نیمار به کاسمیرو پاس گل داده بود تا گل نخست تیمش در دقیقه ۱۸ وارد دروازه کلمبیا شود. بازگشت درخشان نیمار در حالی رقم خورد که او با گلزنی اش اجازه پیروزی به تیم کارلوس کی روش نداد (این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید). 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
به نظر می‌رسد روزهای سخت نیمار دیگر به پایان رسیده است. او تابستان عجیبی داشت. در آخرین روزهای بهار در دیدار دوستانه برزیل و قطر آسیب دید و نتوانست سلسائو را در کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ همراهی کند. به همین خاطر  از کسب جام بازماند. با این حال موضوعی که بیش از همه در این ۹۰ روز قابل توجه بود شایعه بازگشتش به بارسلونا بود. او دوست داشت دوباره با لیونل مسی و لوییس سوارس هم بازی شود اما باشگاه پاری سن ژرمن نمی‌خواست با مبلغ کمی بازیکن خود را به بارسا بفروشد. تیم‌های دیگری همچون رئال مادرید و یوونتوس هم خواهانش بودند.
,
 
,
در چنین شرایطی لیگ یک فرانسه شروع شد و بازیکن برزیلی هفته اول را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد. سپس به دلیل مشخص نبودن آینده‌اش اجازه بازی پیدا نکرد. نه تنها مدیریت تیم پاریسی از نیمار خشمگین بودند بلکه هواداران نیز بی احترامی‌های مهاجم برزیلی را نپذیرفتند و در نخستین دیدار به شدت از این بازیکن انتقاد کردند. در حالی که به نظر می‌رسید نیمار دیگر جایی در پاری سن ژرمن ندارد انتقال این بازیکن به بارسا منتفی شد و او تا پایان فصل جاری در فرانسه ماندنی شد.
,
 
,
فیفا دی فرصتی بود تا دوباره لبخند بر لبان ستاره برزیلی برگردد. با درخشش نیمار در بازی امروز هواداران پاری سن ژرمن می‌توانند امیدوار باشند گرانترین بازیکنشان می تواند در این فصل به موفقیت تیمشان کمک کند.
,
 
,
برزیل در دومین دیدار دوستانه اش صبح چهارشنبه به مصاف پرو می‌رود.
,
 
,
منبع: ایسنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه