اخبار داغ

در پی برگزاری یک همایش رخ داد؛

وقتی دوچرخه سواری بانوان اناری مسئول مربوطه را به استعفا وادار کرد

وقتی دوچرخه سواری بانوان اناری مسئول مربوطه را به استعفا وادار کرد
در پی برگزاری همایش دوچرخه سواری در شهرستان انار و حضور برخی از بانوان دوچرخه سوار در این همایش شاهد استعفای رئیس هیأت دوچرخه سواری این شهرستان بوده ایم که بنا به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان انار تا کنون با استعفای وی موافقت نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ هنوز قریب به سه ماه از حضور رسمی احسان اسماعیلی به عنوان رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان انار نمی گذرد اما حواشی این هیات در چند روز گذشته به اوج خود رسیده و این امر موجب شد که ریاست این هیات استعفای خود به اداره ورزش وجوانان شهرستان اعلام کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

کناره گیری یکباره رئیس این هیات و جدا شدن وی از مجموعه دوچرخه سواری شهرستان در خصوص حضور بانوان دوچرخه سوار در مراسم همایش دوچرخه سواری در مسیر های مختلف شهرستان انار از جمله حواشی هیأت دوچرخه سواری در چند روز اخیر بوده است.

,

این اتفاق تا جایی ادامه یافت که حجت الاسلام و المسلمین منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌ های نماز جمعه، نقد تندی را متوجه مسئولان شهری انار کرد.

,

همچنین صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هنوز با استعفای رئیس هیات دوچرخه سواری موافقت نشده است و نتیجه را در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به حضور بانوان دوچرخه سوار در مراسم همایش دوچرخه سواری ابراز کرد: بنده تا زمانی که پارک بانوان به بهره برداری برسد؛ راهکاری به بانوان دوچرخه سوار پیشنهاد دادم که می توانند با هماهنگی شهرداری انار و دانشگاه آزاد در مکانی مناسب به همراه سرویس رایگان و با پوشش مناسب بتوانند در اماکن مختص دوچرخه سواری بانوان تردد کنند؛  اما از این پیشنهاد استقبال چندانی از سوی برخی بانوان دوچرخه سوار نشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه