اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل:

اختلاف قیمت ها موجب نارضایتی گردشگران در اردبیل شده است

اختلاف قیمت ها موجب نارضایتی گردشگران در اردبیل شده است
مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: اختلاف زیاد قیمت در برخی کالاها در سطح استان، به ویژه شهرهای گردشگری موجب ایجاد نارضایتی‌هایی در بین گردشگران شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما،نادر فلاحی صبح امروز در جلسه هم اندیشی با جامعه تاسیسات اقامتی و آبدرمانی‌های سرعین با ریاست استاندار اردبیل اظهار داشت: اداره کل اقدامات خود را در خصوص هرگونه کنش علمی و پژوهشی برای رشد کیفی خدمات گردشگری انجام داده و با قوت بیشتری انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه تخصص و اقدامات علمی در دستور کار قرار داد، تصریح کرد: طرح جامع گردشگری شهرستان سرعین به بهترین شکل مطالعه و تدوین شده است.

,

حضور پرشمار گردشگران عرب در استان اردبیل

, حضور پرشمار گردشگران عرب در استان اردبیل,

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان حضور پرشمار گردشگران خارجی بخصوص گردشگران عرب را در سایه عزم جدی و اقدامات انجام گرفته در ۱۷ ماه گذشته خواند و گفت: گردشگران خارجی، خدماتی در سطح بین الملل را خواستار هستند که ایجاد رضایت برای آن‌ها امریست که نباید بصورت سطحی برخورد کرد.

,

وی تصریح کرد: جذب و استقبال از میهمانان وظیفه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است؛ اما بدرقه مناسب و ایجاد خاطره خوش در ذهن گردشگران، وظیفه آحاد مردم و همه دستگاه‌های اجرایی است.

,

به گفته فلاحی اختلاف زیاد قیمت در برخی کالاها در سطح استان، به ویژه شهرهای گردشگری موجب ایجاد نارضایتی‌هایی در بین گردشگران شده است که لازمه توجه به این مسئله است

,

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به صدور مجوز برای تاسیسات اقامتی و گردشگری در سطح ۵ ستاره، و اقدامات صورت گرفته در حوزه سرمایه‌گذاری، اذعان کرد: علاوه بر اقدامات انجام گرفته در حوزه‌های ذکر شده ، موضوع کاوش روستای تاریخی کنزق، مطالعه و تدوین طرح خاص گردشگری تاریخی و میراث فرهنگی انجام شده و راه دسترسی این روستای تاریخی با مصالح بوم‌آورد، سنگ‌فرش شده است.

,

در این جلسه جعفر بذری، رئیس جامعه هتلداران استان توجه به سرمایه‌گذاران بخش گردشگری به ویژه هتلداری را به منظور جلوگیری از ایجاد مرکز اقامتی توسط برخی ادارت حائز اهمیت و مسئله‌ای بدور از اغماض عنوان کرد.

,

سرعین تنها شهر در کشور هتل ها آن مجهز به آبدرمانی است

, سرعین تنها شهر در کشور هتل ها آن مجهز به آبدرمانی است,

همچنین رئیس جامعه آبدرمانی استان نیز تعیین تکلیف حق آبه‌های آبدرمانی‌های استان و همتراز شدن آن‌ را خواستار شد و با بیان اینکه سرعین در سطح کشور تنها شهرستانی است که استفاده از آبدرمانی در مراکز اقامتی رایج شده است گفت: تخفیفات مالیاتی و ایجاد برخی تخفیفات شهرداری و ... برای افزایش کیفیت و رشد این مراکز از خواسته‌های سرمایه‌گذاران است.

,

محمد رضا آستانی ایجاد کلینک آبدرمانی در سرعین را حائز اهمیت دانست و از تلاش‌های انجام گرفته درخصوص تفاهم‌نامه‌ها و مراودات با دانشگاه استانبول برای آموزش پزشکان تقدیر کرد.

,

کنترل قیمت ها عامل رضایتمندی گردشگران است

, کنترل قیمت ها عامل رضایتمندی گردشگران است,

همچنین معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با بیان اینکه توسعه گردشگری در سایه همکاری و تعامل بخش خصوصی و اداره کل است، اظهار کرد: در ۱۷ ماه گذشته قرابت و هم‌افزایی بین جوامع بخش خصوصی در سطح بالایی ارتقا یافته است.

,

صغری فرشی تلاش‌های انجام گرفته در خصوص جذب گردشگر را با بیان افزایش ۱۷۰درصدی گردشگران خارجی و ۱۰۸ درصدی گردشگران داخلی، مطلوب خواند.

,

وی ایجاد خاطره خوب و ذهنیت مثبت در بین گردشگران را موضوعی بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: افزایش رضایتمندی گردشگران در تمام سطوح وظیفه تمام دستگاه‌های اجرایی است که نمود بارز آن را در کنترل قیمت‌ها می‌تواند عینیت بخشید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه