اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت خبر داد؛

کشف بیش از ۱۹۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در جیرفت

کشف بیش از ۱۹۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در جیرفت
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از کشف ۱۹۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر توسط پلیس شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ رضامحمد رضایی فرمانده انتظامی جیرفت در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر جیرفت با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی دریافتند سوداگران مرگ به سرکردگی فردی به هویت معلوم قصد دارند محموله مواد مخدر را با یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از شهرهای مرزی بارگیری و از طریق محورهای مواصلاتی شهرستان به مرکز کشور منتقل نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: با تشکیل اکیپ های ویژه و اعزام به مسیر های احتمالی ترددقاچاقچیان ، ماموران سرانجام در محور جیرفت– عنبرآباد حوالی” روستای قلعه نو “به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست خودرو را صادر نمودند.

,

فرمانده انتظامی جیرفت تصریح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از خودرو مقدار ۶۱ کیلوگرم تریاک و ۱۳۶ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش کشف شد.

,

این مقام انتظامی بیان داشت : در این ربطه۲ نفر متهم دستگیر و به همراه یک دستگاه خوردو توقیفی تحویل مراجع قضایی شدند.

,

رضایی در پایان با بیان اینکه اقدامات سوداگران مرگ به هیچ وجه از چشمان تیز بین پلیس دور نخواهد ماند ، از شهروندان درخواست کرد: در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر سریعا مراتب را جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه