اخبار داغ

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره راه و شهرسازی خراسان شمالی:

آبان ماه امسال ۹۵ واحد پروژه ارمغان بجنورد تحویل داده می‌شود

آبان ماه امسال ۹۵ واحد پروژه ارمغان بجنورد تحویل داده می‌شود
معاون بازآفرینی شهری و مسکن ،راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: 95 واحد پروژه مسکونی ارمغان بجنورد که هم اکنون حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا دو ماه آینده به متقاضیان تحویل داده می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد عمادیان فر، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با پروژه مسکونی ارمغان در بجنورد اظهار کرد: این پروژه از سال 87 با شراکت دولت و بخش خصوصی آغاز به کار کرد و دولت با در اختیار قرار دادن زمین 16 درصد و شرکت ارمغان با مسئولیت ساخت بنا 84 درصد در این پروژه سهیم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

عمادیان فر  افزود: بعد از آغاز پروژه ساخت و ساز در این پروژه آغاز شد اما چندسالی است این پروژه به صورت بلاتکلیف درآمد که مشکل اصلی آن مربوط به تسهیلات و جابجایی هایی در هیئت مدیره بوده است .

,

این مقام مسئول اضافه کرد: بعد از انجام تغییرات در هیئت مدیره اقدامات برای دریافت تسهیلات از بانک مسکن انجام شد و مجوز تسهیلات برای آنها صادر شده تا بتوانند برای واحدها مبالغ را دریافت و تکمیل پروژه را داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه پروژه به صورت کلی 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، یادآور شد: طبق جلساتی که با نماینده ارمغان در شرکت بازآفرینی شهری و راه وشهر سازی برگزار شد، تصمیم بر این شد که 95 واحد که حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا دو ماه آینده آماده و به متقضیان تحویل داده شود.

,

عمادیان فر تعداد کل واحدهای این پروژه را 220 واحد اعلام کرد و گفت: مابقی پروژه فعال شده و بعد از دریافت تسهیلات با سرعت بیشتری به کار ادامه خواهند داد و امید است تا انتهای سال پرونده این پروژه بسته شود.

,

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره راه و شهرسازی استان با بیان اینکه در حوزه تولید مسکن بخشی مربوط به بازآفرینی شهری و بافت های فرسوده می شود، افزود: در بافت فرسوده بجنورد هفت قطعه زمین در مالکیت شرکت بازآفرینی شهری ایران است که در این قطعات برای جانمایی 171 واحد طرح ارائه شده است.

,

وی بیان  با اشاره به اینکه مراحل نهایی کار در حال انجام است و پس از آن آگهی فراخوان جهت انتخاب شریک منتشر می شود، گفت:  با توجه به اینکه پروژه جدید در محدوده پروژه ارمغان است به تبع باید این پروزه به پایان برسد که تاثیری بر پروژه جدید نگذارد.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شرکت بازآفرینی شهر ایران پیگیر پروژه ارمغان است و گزارش پیشرفت بنا را به صورت هفتگی و ماهانه دریافت می کند تا این موضوع سریعا به اتمام برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه