اخبار داغ

توضیحات بانک ملت در مورد خبر دانا

توضیحات بانک ملت در مورد خبر دانا
روابط عمومی بانک ملت در پاسخ به یک خبر دانا با عنوان "مطالبه سهامداران بانک ها برای پرهیز از ورود به حواشی" جوابیه ای را صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روابط عمومی بانک ملت در پاسخ به یک خبر دانا با عنوان "مطالبه سهامداران بانک ها برای پرهیز از ورود به حواشی" جوابیه ای را صادر کرد که در ادامه آورده شده است: 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطالبه سهامداران بانک ها برای پرهیز از ورود به حواشی,
مدیرمسوول محترم شبکه اطلاع رسانی راه دانا
,
با سلام؛
,
بازگشت به خبر درج شده در آن پایگاه خبری در مورخ 13/06/98 ذیل تیتر 
,
"مطالبه سهامداران بانک ها برای پرهیز از ورود به حواشى"، توضیحاتی به شرح زیر و به منظور تنویر افکار عمومی و مخاطبان گرامی ارسال می گردد. 
,
مقتضى است این جوابیه براساس ماده ٢٣ قانون مطبوعات در آن رسانه محترم در اسرع وقت درج شود:
,
 
,
در خبر مذکور به رایزنی و فشارهای برخی عناصر بیرونی با هدف دخالت در انتخاب رییس هیات مدیره این بانک و به طور خاص عضو فعلی هیات مدیره بانک ملت اشاره شده است که با رد ادعای مطروحه تاکید می نماید، چنین انتصابی براساس قانون تجارت از جمله اختیارات و وظایف بدیهى هیات مدیره بوده که همواره و در امور مختلف به نحو اصلح در مسایل جارى بانک به تصمیم گیری می پردازند.
,
 
,
مزید اطلاع مخاطبان و آن رسانه محترم، جناب آقای بهمن اسکندری عضو فعلی هیات مدیره بانک ملت، به لحاظ سوابق مدیریتی در بانک و با پیشنهاد یکی از سهامداران عمده و پس از اخذ تاییدیه های قانونی از مراجع ذیربط و با رأى مجمع در این سمت مشغول فعالیت بوده و هرگونه انتصاب از جمله ریاست در هیات مدیره بانک، در صلاحیت و از جمله اختیارات قانونی مجموعه اعضای هیات مدیره بانک بوده و طبعاً هیات مدیره بانک همچون گذشته براساس مصالح و منافع سازمانی و سهامداران محترم و فارغ از فشارهاى بیرونى در این خصوص تصمیم گیری خواهد نمود.
,
 
,
روابط عمومی بانک ملت ضمن تاکید بر مراتب فوق الذکر، از آن رسانه محترم انتظار دارد در موارد مشابه و در راستای رسالت اطلاع رسانی خود، بیش از پیش با اطمینان از جزییات به انتشار خبر اقدام فرمایند.
,
 
,
روابط عمومی بانک ملت
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه