اخبار داغ

زمان حذف قبوض کاغذی گاز اعلام شد

زمان حذف قبوض کاغذی گاز اعلام شد
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران گفت:تمام زیرساخت‌های لازم برای طرح حذف قبوض کاغذی آماده شده و قبوض کاغذی گاز از اوایل آذرماه ۱۳۹۸ حذف می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، روح اله نوریان با اعلام این خبر، اظهار داشت: تمام زیرساخت‌های لازم برای طرح حذف قبوض کاغذی آماده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی اظهار کرد: در شرکت‌های گاز استانی، با استفاده از سرویس‌های پیامکی، تلفنی، ایمیلی و یا مراجعه کنتورخوان، اقدام به جمع‌آوری شماره موبایل و ثبت خوداظهاری مشترکین در این خصوص شده، که تاکنون بیش از ۷ میلیون شماره همراه مشترکین جمع آوری شده است.
,
 
,
این مقام مسئول همچنین گفت: در صورت اجرایی شدن طرح حذف قبوض کاغذی برای تمامی ۲۳ میلیون مشترک گاز، مبلغی حدود ۸۵۰ میلیارد ریال بصورت سالیانه در هزینه‌های آشکار صرفه جویی خواهد شد.
,
 
,
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران در ادامه سخنان خود با اشاره به مزیت‌های طرح مذکور بیان کرد: از مزایای حذف قبوض کاغذی، علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌ها می‌توان به ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشترکین، تسریع در وصول مطالبات و نیز حفظ محیط زیست اشاره کرد.
,
 
,
گفتنی است برای اجرای این طرح، پروژه‌ای تحت عنوان ESB (Enterprise Service BUS) در دستور کار مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات است که مطابق اقدامات انجام شده و برنامه ریزی‌های بعمل آمده، پیش بینی می‌شود تا اواخر مهرماه سال جاری به مرحله بهره برداری برسد.
,
 
,
لازم به ذکر است که درخصوص پیاده سازی و اجرای این موضوع جلسات متعددی با شرکت‌های ارائه دهنده سرویس از جمله psp‌ها و سرویس دهندگان اصلی پیامک برگزار شده است.
,
 
,
وی در پایان سخنان خود از مشترکین محترم درخواست کرد تا از طریق یکی از درگاه‌های اطلاع رسانی نظیر وب سایت و شماره پیامک شرکت ملی گاز ایران یا شرکت‌های گاز استانی، اطلاعات پرونده‌ای خود را تکمیل کنند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه