اخبار داغ

سرمربی مس سونگون:

امیدوارم سومین قهرمانی مس را به ارمغان بیاوریم/ کسب 3 امتیاز دیدار با ارژن حیاتی بود/ از زحمات تقی‌پور تشکر می‌کنم

امیدوارم سومین قهرمانی مس را به ارمغان بیاوریم/ کسب 3 امتیاز دیدار با ارژن حیاتی بود/ از زحمات تقی‌پور تشکر می‌کنم
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: از آقای تقی‌پور بابت زحماتی که در این مدت برای مس کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم هرجا که هستند موفق باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا افضل در گفت‌وگو با آناج در خصوص بازگشتش به تیم فوتسال مس سونگون ورزقان خاطرنشان کرد: من قبلاً دو سال خوب را در مس گذرانده بودم و خاطرات خوبی از این باشگاه داشتم. بعد از تغییراتی که در کادر فنی این تیم رخ داد مدیران مس سونگون از من برنامه خواستند و بعد از توافق، دوباره به تبریز برگشتم و از این اتفاق خوشحالم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی ادامه داد: امیدوارم با اتحاد و همدلی که بین کادرفنی جدید و بازیکنان ایجاد شده بتوانیم نتایج در خور شأن مس کسب کرده و برای سومین مرتبه جام قهرمانی لیگ‌برتر را تقدیم مردم آذربایجان کنیم.

,

سرمربی جدید تیم فوتسال مس سونگون تأکید کرد: کار در تیمی که در سال‌های گذشته قهرمان ایران و آسیا شده برای هر مربی سخت است ولی قطعا تلاش خواهیم کرد تا به هدف‌مان که کسب سومین قهرمانی است برسیم و در این راه هم به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم.

,

افضل درباره تغییرات انجام شده در نقل‌وانتقالات این تیم گفت: برای بازیکنانی که پارسال در این تیم حضور داشتند و امسال از جمع ما جدا شدند احترام زیادی قائلم اما بازیکنانی که در فصل جدید جذب شدند فکر می‌کنم خیلی بهتر و سرحال‌تر هستند و در ادامه لیگ هم کمک زیادی به ما خواهند کرد.

,

وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش پس از بازی‌های فشرده در جام باشگاه‌های آسیا و جهان خسته بودند، کسب 3 امتیاز دیدار با ارژن شیراز را حیاتی دانست و اظهار داشت: بازی سختی با نماینده شیراز داشتیم ولی خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز مهمی را بگیریم. این پیروزی روحیه بازیکنان را برای نتیجه‌گیری در ادامه لیگ بیشتر می‌کند.

,

سرمربی مس سونگون تصریح کرد: با وجود اینکه لیگ به صورت پلی‌آف دنبال می‌شود اما با این حال کار برای تکرار قهرمانی سخت است. همه تیم‌ها به دنبال کسب نتیجه هستند و ما هم از این قائده مستثنی نیستیم. قبل و بعد از پلی‌آف برای ما فرقی نمی‌کند. تیمی که به دنبال قهرمانی است باید شخصیت خودش را حفظ کرده و با بهترین عملکرد و نتایج جام را از آنِ خود کند.

,

افضل در پایان ضمن تشکر از سرمربی سابق مس سونگون ابراز نمود: از آقای تقی‌پور بابت زحماتی که در این یک و نیم سال برای مس کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم هرجا که هستند موفق باشند. به هر حال این جابجایی‌ها در فوتبال و فوتسال طبیعی است و همانطور که کادر فنی سابق برای موفقیت این تیم زحمت کشیدند ما هم تلاش خواهیم کرد تا مس سربلند باشد. از مردم خوب ورزقان و تبریز هم تقاضا دارم ما را حمایت کنند تا شرمنده آن‌ها نشویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه