اخبار داغ

آن چه از نشست تاجگردون و قشقایی‌های گچساران خارج شد؛

سران قشقایی دور از دسترس نماینده گچساران و باشت/ جلساتی که به خانه‌های 100 متری کشیده شد

سران قشقایی دور از دسترس نماینده گچساران و باشت/ جلساتی که به خانه‌های 100 متری کشیده شد
می توان گفت آرای قشقایی ها در انتخابات گذشته مجلس توانست تاجگردون را برنده قاطع آن رقابت حساس کند و بی شک در این دوره به همراهی دوباره این قشر تاثیر گذار در رقابت پیش رو نیاز دارد اما در نشست اخیر نیز بسیاری از سران و بزرگان قشقایی حضور نداشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از؛ صبح زاگرس با نزدیک شدن به زمان انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی ،بحث داغ وعده های انتخاباتی در هر جبهه از طرفهای رقابت به مرز انفجار نزدیک میشود وکمتر کسی است که نداند ،هیچ رقابتی از وعده های عملی یا غیر عملی مستثنی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

دراین میان جذب آرای قشرهای مختلف مردم نیز برگرفته ازهمین تفکر است و غلامرضا تاجگردون در حوزه انتخابیه گچساران و باشت به خوبی میداند که تحقق واقعی وعده های گذشته ،به خودی خود آرای سر درگم جوانان بیکار شهر را در صندوق خود خواهد داشت.

,

یکی از گروه هایی که تاجگردون بر رای آن ها حساب ویژه ای باز کرده است قشقایی ها و به خصوص جوانان این ایل است، مهمترین بخش این اتفاق ،عمل کردن به قولهای گذشته تاجگردون نسبت به سیل عظیم بیکاران قشقایی های گچساران است که گویا گله مندی قابل توجهی نیز از روند عدالت در برخورد با خود را داشتند.

,

برخی نگرانی ها چند بار باعث شده تا گاها بعضی از لیدرهای قشقایی ها در هر تریبونی زبان انتقاد را صریحتر کرده و با فاصله گرفتن و پیوستن به جبهه مخالف اینگونه اعتراض خود را به گوش تاجگردون برسانند.

,

می توان گفت آرای قشقایی ها در انتخابات گذشته مجلس توانست تاجگردون را برنده قاطع آن رقابت حساس کند و بی شک در این دوره به همراهی دوباره این قشر تاثیر گذار در رقابت پیش رو نیاز دارد.

,

گفتنی است اخیرا نشستی میان برخی حامیان و لیدرهای  غلامرضا تاجگردون در ایل قشقایی با نماینده گچساران و باشت برگزار شد.

,

این در حالی است که پیش از این تعدادی از لیدرهای قشقایی های گچساران به دلیل آن چه که عدم برآورده شدن مطالبات این ایل اعلام کرده اند از گرد تاجگردون کنار رفته اند و حاضر نیستند خود را اسیر وعده های نماینده فعلی گچساران و باشت کنند و بازیچه سیاسی شوند.

,

در نشست اخیر نیز بسیاری از سران و بزرگان قشقایی حضور نداشتند و به نظر می رسد با این کار خود قصد داشتند اعتراض خود را به وضعیت موجود نشان دهند و شاید برای انتخابات به سمت و سوی دیگری بروند.

,

یکی از جوانان قشقایی در نامه ای سرگشاده به نماینده گچساران و باشت نوشته است « بلاخره جلسه ای که ۳ ماه بود شبانه روز روی آن کارمی شد برگزار گردید جلسه ای که نمی توانست بیشتر از یک خانه ۱۰۰ متری برگزار شود زیرا که اقبال تان شوربختانه بدجوری در حال افول است جلسه ای که از ۵۰ هزار نفر جمعیت قشقایی را توانست فقط ۵۰ نفررا جمع کند ۵۰ نفری که همه از شما انتقادداشتند ...

,

وخامت جلسه آنچنان بود که بعید می دانم با مدیریت پنهان منتقدین تان ترتیب داده نشده باشد تا به مردم گچساران و باشت آنهم بادست خودتان بگوید ” کارتان تمام است ” ، واز سوی دیگر همه آدم های انتخابات بلد خوب می دانند که شگرد “”جلسات خانگی”” در انتخابات معنایش این است که سازمان رای یک کاندیدا آنهم کسی که نماینده است نمی تواند بیش از حجم یک خانه باشد و گرنه باید این جلسه در سالن و یا مسجدی برگزار می شد...

,

جناب نماینده چرا آمار اشتغال آفرینی خودرا بیان نمی کنید اما از آن سو برای مظلومان شهر شوی فشفه بازی برپا می کنید دقیقا مثل اینکه گاو شیرده مرم را بگیری و به آنها آبنبات بدهی ، جوانان قشقایی شغل می خواهند نه آن۷ تا شغلی که عمرشان از یکماه قبل از انتخابات تا یکماه بعد بیشتر دوام ندارند ، با قاطعیت می گوییم در هیچ شهری مثل گچساران و باشت اینگونه به مردم ظلم نمی شود.

,

در هیچ شهری ، حق مردم توی‌روز روشن خورده نمی شود از آن سو قلم به مزدها را وادار می کنید تا شما را پیش مردم ” فرشته ” جابزنند کدام فرشته ؟ فرشته ای که ماموریتش فول کردن خانواده خودش است ؟ پیمانکاری ۴۰۰ میلیاردی و ۱۰۰ میلیاردی و ۲۷ میلیاردی گرفته تا پیمانکاری ۲۰۰ میلیون تومانی جوب و جدول مال شما و خاندان تا کی.

,

خوردن هم حدی دارد، قدیما می گفتند ۹۰ درصد خودت بخور و۱۰ درصدبه مردم بده الان می گویند ۹۰ درصد خودت و ۱۰درصد که کای خوم ، پیمانکاری و پست و وام مال خانواده نماینده و اعوان و انصار اما بیکاری و فقر و نداری سهم مردم ، واین ظلم قطعا به پایان راه خودرسیده و شما و امثال تان منتظر برخورد ظلم ستیزانه سید به پا خواسته باشید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه