اخبار داغ

موسوی لارگانی در گفتگو با دانا:

نقش بسیج در شرایط حساس کشور مشخص شد/ با تفکر بسیجی بهترین الگوی اقتصادی در کشور پیاده می‌شود

نقش بسیج در شرایط حساس کشور مشخص شد/ با تفکر بسیجی بهترین الگوی اقتصادی در کشور پیاده می‌شود
عضو کمیسیون اقتصادی گفت: در سال های گذشته با استفاده از تفکر و فرهنگ بسیجی و همت بسیجیان توانستیم بهترین الگوی اقتصادی را پیاده سازی کنیم به طوری که گروه های جهادی و سازندگی بسیج تا محروم ترین نقاط کشور را تحت پوشش فعالیت های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ... خود قرار دادند و در راستای رفع محرومیت از سراسر نقاط کشور اقدام کردند.
[

سید ناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص چهلمین سال تشکیل بسیج و کمک‌های بسیج به نظام در 40 سال گذشته، بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش 20 میلیونی بسیج به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه در آن زمان جمعیت کشور حدود 34 میلیون بود تصریح کرد: هدفی که امام خمینی(ره) از تشکیل این ارتش داشتند این بود که عموم مردم با این تفکر آشنا شده و با وجود افراد خردسال و پیرمرد در کشور همه مردم را بسیجی نامیدند.

,

عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به دستاوردهای بسیج در 40 سال گذشته خاطرنشان کرد: هدف اصلی بسیج پاسداری از کیان انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و جهاد در راه خدا بوده و هست؛ در سال های گذشته در شرایط حساس کشور شاهد بودیم که نیروهای بسیجی همراه ترین افراد با مردم بوده و در شرایط سخت به کمک مردم شتافته اند.

, از کیان انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و جهاد در راه خدا بوده و هست؛ در سال های گذشته در شرایط حساس کشور شاهد بودیم که نیروهای بسیجی همراه ترین افراد با مردم بوده و در شرایط سخت به کمک مردم شتافته اند., از کیان انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و جهاد در راه خدا بوده و هست؛ در سال های گذشته در شرایط حساس کشور شاهد بودیم که نیروهای بسیجی همراه ترین افراد با مردم بوده و در شرایط سخت به کمک مردم شتافته اند.,

موسوی لارگانی ضمن تأکید بر نقش حساس و پیچیده بسیج در کشور همچنین گفت: دوره چهارم کارکرد بسیج در شرایطی به پایان می رسد که حضور بسیج درعرصه های گوناگون سازندگی، اجتماعی و فرهنگی با تدابیر روشنگر و راهگشای مقام معظم رهبری به صورت فعال و بالنده به پیش می رود و در مبارزه با استکبار، قیام در مقابل انحرافات، تحمل صبر و مبارزه علمی و عملی، تعلیم و تربیت جوانان در جهت پاسداری از اصول و اهداف انقلاب و نظام فعال هستند.

, دوره چهارم کارکرد بسیج در شرایطی به پایان می رسد که , دوره چهارم کارکرد بسیج در شرایطی به پایان می رسد که , حضور بسیج درعرصه های گوناگون سازندگی، اجتماعی و فرهنگی با تدابیر روشنگر و راهگشای مقام معظم رهبری به صورت فعال و بالنده به پیش می رود و در مبارزه با استکبار، قیام در مقابل انحرافات، تحمل صبر و مبارزه علمی و عملی، تعلیم و تربیت جوانان در جهت پاسداری از اصول و اهداف انقلاب و نظام فعال هستند., حضور بسیج درعرصه های گوناگون سازندگی، اجتماعی و فرهنگی با تدابیر روشنگر و راهگشای مقام معظم رهبری به صورت فعال و بالنده به پیش می رود و در مبارزه با استکبار، قیام در مقابل انحرافات، تحمل صبر و مبارزه علمی و عملی، تعلیم و تربیت جوانان در جهت پاسداری از اصول و اهداف انقلاب و نظام فعال هستند.,

وی در ادامه افزود: در سال های گذشته با استفاده از تفکر و فرهنگ بسیجی و همت بسیجیان توانستیم بهترین الگوی اقتصادی را پیاده سازی کنیم به طوری که گروه های جهادی و سازندگی بسیج تا محروم ترین نقاط کشور را تحت پوشش فعالیت های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ... خود قرار دادند و در راستای رفع محرومیت از سراسر نقاط کشور اقدام کردند.

, وی در ادامه افزود: در سال های گذشته با استفاده از تفکر و فرهنگ بسیجی و همت بسیجیان توانستیم بهترین الگوی اقتصادی را پیاده سازی کنیم به طوری که گروه های جهادی و سازندگی بسیج تا محروم ترین نقاط کشور را تحت پوشش فعالیت های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ... خود قرار دادند و در راستای رفع محرومیت از سراسر نقاط کشور اقدام کردند., وی در ادامه افزود: در سال های گذشته با استفاده از تفکر و فرهنگ بسیجی و همت بسیجیان توانستیم بهترین الگوی اقتصادی را پیاده سازی کنیم به طوری که گروه های جهادی و سازندگی بسیج تا محروم ترین نقاط کشور را تحت پوشش فعالیت های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ... خود قرار دادند و در راستای رفع محرومیت از سراسر نقاط کشور اقدام کردند., وی در ادامه افزود: در سال های گذشته با استفاده از تفکر و فرهنگ بسیجی و همت بسیجیان توانستیم بهترین الگوی اقتصادی را پیاده سازی کنیم به طوری که گروه های جهادی و سازندگی بسیج تا محروم ترین نقاط کشور را تحت پوشش فعالیت های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ... خود قرار دادند و در راستای رفع محرومیت از سراسر نقاط کشور اقدام کردند., وی در ادامه افزود: در سال های گذشته با استفاده از تفکر و فرهنگ بسیجی و همت بسیجیان توانستیم بهترین الگوی اقتصادی را پیاده سازی کنیم به طوری که گروه های جهادی و سازندگی بسیج تا محروم ترین نقاط کشور را تحت پوشش فعالیت های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ... خود قرار دادند و در راستای رفع محرومیت از سراسر نقاط کشور اقدام کردند.,

موسوی لارگانی به نقش بسیج در 8 سال جنگ تحمیلی پرداخت و عنوان کرد: گروه عظیمی از رزمندگان در دفاع مقدس از این نهاد مردمی راهی جبهه های نبرد شدند و دستاوردهای مهمی داشتند تا جایی که یکی از مهمترین عوامل شکست صدام حضور بسیجیان در جبهه بود.

,

وی با اشاره به حوادث غیر مترقبه در کشور عنوان کرد: تقریباً هر چند سال یک بار استان های کشور درگیر حوادثی نظیر سیل و زلزله می شوند که در همه این موارد بسیجیان دوشادوش مردم در صحنه حضور داشته و منشأ خدمات و برکات زیادی شده اند.

,

عضو کمیسیون اقتصادی در پایان تصریح کرد: سیل اخیر و حضور تعداد زیادی از بسیجیان که وقت و مال خود را در طبق اخلاص قرار داده و در مناطق سیل زده به یاری مردم شتافتند بار دیگر ثابت کرد که تنها نهادی که در روزهای سخت در کنار مردم ایستاده و آنها را تا آخرین لحظه همراهی می کند بسیج است.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه