اخبار داغ

کارآفرینی با حقوق معلمی/از تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان تا رسیدگی به مشکل نیازمندان

کارآفرینی با حقوق معلمی/از تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان تا رسیدگی به مشکل نیازمندان
یک معلم دلسوز سیستان و بلوچستانی در جدیدترین اقدام خود برای معلولین منطقه سیستان کارگاهی آموزشی با هدف مهارت آموزی و کارآفرینی راه اندازی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، وقتی دل نگران آسایش و آرامش همنوعان خود باشی، برایت مکان و زمان مهم نیست؛ امکانات مادی داشته باشی یا نه، در شهر یا در روستایی در فرسنگها دورتر از پایتخت؛ هیچ عاملی نمی‌تواند شور و شوق خدمت رسانی و کمک به هموطن را فرونشاند.

رامین ریگی یکی از معلمان دلسوز سیستان و بلوچستان است که در شمال استان با انجام کارهای انسان دوستانه و البته با همان اندک حقوق معلمی خود، اقدام به رفع مشکلات نیازمندان می کند.

خرید نوشت افزار، کیف و کفش، تجهیز مدارس با کمک خیرین، دید و بازدید از نیازمندان و رسیدگی به مشکلات آنها در حد توان از جمله اقدامات این معلم جوان است که دغدغه رسیدگی به دانش آموزان و نیازمندان اطراف خود دارد.

وی در جدیدترین اقدام خود برای معلولین منطقه سیستان یک کارگاه آموزشی راه اندازی کرده است که می تواند علاوه بر مهارت آموزی برای معلولین به صورت رایگان آنها را بیمه کند.

ریگی در گفت وگویی که با خبرنگار اوشیدا داشت به جزییات طرح کارآفرینی خود اشاره کرد و گفت: با تهیه وسایل آموزشی برای بیماران و معلولین حرکتی قرار است به این افراد مهارت های شغلی را آموزش دهیم که تمامی این آموزش ها نیز برای فراگیران رایگان است به گونه ای که هیچ مربی آموزشی حق دریافت حق الزحمه از معلولین نیازمند را ندارد.

وی بیان کرد: این طرح شامل گفتار درمانی، کار درمانی، آموزش کامپیوتر، خیاطی، گلیم بافی و ... است.

این معلم فداکار با تاکید بر این مطلب که این حرکت جهادی نیازمند عزم جدی و تلاش مضاعف از سوی دلسوزان و خیران است، افزود: هر شخصی که در مهارت های خاصی از فنی و حرفه ای تجربه ای دارد می تواند با شماره ۰۹۱۵۵۴۲۱۴۱۰ تماس حاصل فرماید و اقدام به نام نویسی کند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه