اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی اعلام کرد:

انهدام ۱۴ باند مواد مخدر در استان طی سال جاری/ شیوع مصرف گل و گراس میان جوانان

انهدام ۱۴ باند مواد مخدر در استان طی سال جاری/ شیوع مصرف گل و گراس میان جوانان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر در استان از ابتدای سال جاری تا به کنون 14 باند منسجم خرید و فروش مواد مخدر در استان را کشف و متلاشی کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سرهنگ محمد غلامی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی اظهار کرد: هر ساله در راستای مبارزه با مواد مخدر طرح پاکسازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی، ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی محیط پیرامونی مدارس، مقابله و مبارزه با کشت خشخاش در سطح استان انجام می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

سرهنگ غلامی گفت: از ابتدای امسال تا به کنون 381 مورد از این اقدامات یاد شده در سطح استان انجام شده اند.

,

وی اعلام کرد: به دنبال این اقدامات یاد شده، در سال جاری هزار و 412 کیلوگرم تریاک و 32 کیلو و 88 گرم مواد مخدر صنعتی کشف کردیم.

,

وی افزود: در سال گذشته نیز هزار و 130 کیلوگرم تریاک و 13 کیلو و 241 گرم مواد مخدر صنعتی کشف شدند.

,

سرهنگ غلامی همچنین یادآور شد: از ابتدای امسال تا به کنون با اقدامات یاد شده در استان 710 نفر قاچاقچی و خرده فروش دستگیر و 14 باند منسجم خرید و فروش مواد مخدر نیز متلاشی شدند.

,

وی افزود: در استان طی سال گذشته نیز 672 نفر قاچاقچی و خرده فروش دستگیر و 9 باند منسجم خرید و فروش مواد مخدر نیز متلاشی شدند.

,

افزون بر این، وی بیان کرد: در استان از ابتدای امسال تا به کنون 35 وسیله نقلیه و در سال گذشته نیز 27 وسیله نقلیه در زمینه مبارزه با مواد مخدر توقیف همچنین در سال جاری دو قبضه سلاح کشف شدند.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در ادامه از شیوع مصرف گل و گراس در میان جوانان در استان به عللی از جمله سهولت در تامین، قیمت ارزان این دو نوع ماده مخدر و تبلیغات عناصر مافیا نیز ابراز نگرانی کرد و در این باره هشدار داد.

,

وی در خاتمه به اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری از شیوع مواد مخدر در استان نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری 187 جلسه آموزش همگانی در محیط هایی از جمله مدارس، فضاهای کار و کارگری، اصناف، سمن ها، محلات آلوده، نیروهای مسلح، دانشگاه ها، سازمان ها، ادارات اجرایی و مساجد برگزار کرده ایم.

,

سرهنگ غلامی خاطر نشان کرد: در مجموعه نیروی انتظامی استان نیز اتاق مشاوره مستقلی فعال شده که این اتاق در سال جاری 805 فقره مشاوره فردی، هشت فقره مشاوره گروهی و شش فقره مشاوره فعال به مراجعان ارائه داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه