اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:

یک میلیون و 609 هزارتن کالا در استان اردبیل ​جابجا شده است

یک میلیون و 609 هزارتن کالا در استان اردبیل ​جابجا شده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در 5 ماه گذشته از سال، یک میلیون و 609 هزارتن کالا در استان اردبیل ​جابجا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، علی رحمتی ظهر امروز در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل با بیان اینکه در 5 ماه گذشته از سال، یک میلیون و 609 هزارتن کالا در استان اردبیل ​جابجا شده است، اظهار داشت: محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و گازوئیل عمده کالاهای جابجا شده در مدت یاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی از فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان را خبر داد و گفت: 11 هزار و 400 راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: در قالب کمیسیون ماده ۱۲  نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود و مردم ،رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود در این مورد را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

,
وی با تاکید بر این که در حال حاضر تعداد لاستیک های موجود در استان بیش از نیاز رانندگان است، تصریح کرد: توزیع لاستیک به نرخ دولتی بین ناوگان های درون شهری و برون شهری بصورت نرم افزاری و تحت وب انجام می شود و حواله های صادره نیز بر مبنای کارکرد ناوگان بصورت سیستمی صادر می شود.
,
 
,
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از رانندگان پرتلاش استان خواست جهت دریافت لاستیک ناوگان باری برون شهری براساس کارکرد و پیمایش با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا واقع در میدان آزادگان اردبیل و ناوگان مسافربری نیز  به انجمن صنفی رانندگان مراجعه نمایند.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه