اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان:

زمین لرزه های بندرلافت خسارت جانی و تخریبی نداشت

زمین لرزه های بندرلافت خسارت جانی و تخریبی نداشت
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه این زمین لرزه ها هیچ گونه خسارت جانی و تخریبی نداشته است، عنوان کرد: برق لافت و بدنبال آن تلفن این بندر قطع شده بود که شرکت‌ توزیع برق از خطی دیگر برق را وصل کرده و تلفن نیز در حال رفع مشکل آن هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛بنا بر اعلام مرکز لرزه نگاری کشور زمین لرزه ای به بزرگی4.4ریشتر در اعماق 18 کیلومتری زمین ساعت 15و 23 دقیقه بامداد امروزیک شنبه حوالی بندرلافت هرمزگان را لرزاند این زمین لرزه در11 کیلومتری لافت هرمزگان، 18 کیلومتری بندرخمیر، 38 کیلومتری سوزا بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

این زلزله در مختصات طول جغرافیایی 58/68 و عرض جغرافیایی 26/83 در حوالی بندر لافت به ثبت رسیده است.

,

 یک ساعت و هفت دقیقه بعد از وقوع اولین زمین لرزه،  زلزله ای به بزرگی 3.7 ریشتر در عمق  هشت کیلومتری زمین بار دیگر بندر لافت را لرزاند؛ این زمین لرزه در 20 کیلومتری لافت ، 29 کیلومتری بندرخمیر و 35 کیلومتری سوزا به وقوع پیوست.

,

علیرضا صفا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به زمین لرزه های ظهر امروز بندر لافت  گفت: نیروهای امدادی و ارزیاب سازمان مدیریت بحران هرمزگان از دقایق اولیه بعد از وقوع اولین زمین لرزه در محل حادثه حضور یافتند.

, هرمز,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه  این زمین لرزه ها هیچ گونه خسارت جانی و تخریبی نداشته است، عنوان کرد: برق لافت و بدنبال آن تلفن این بندر قطع شده بود که شرکت‌ توزیع برق از خطی دیگر برق را وصل کرده و تلفن نیز در حال رفع مشکل آن هستیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه