اخبار داغ

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی قم:

استقرار اکیپ‌های موتوری آتش‌نشانی در تاسوعا و عاشورا/ در هنگام خیمه‌سوزان نکات ایمنی رعایت شود

استقرار اکیپ‌های موتوری آتش‌نشانی در تاسوعا و عاشورا/ در هنگام خیمه‌سوزان نکات ایمنی رعایت شود
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی قم گغت: تمامی عزاداران عزیز درخواست می گردد در هنگام خیمه سوزان حتماً مراقب کودکان و افراد سالخورده باشند و به هیچ عنوان در کنار پست های برق و مخابرات و همچنین درختان و خودروهای پارک شده کنار خیابان اقدام به آتش زدن خیمه ننمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید کریمی با اشاره به استقرا خودروهای عملیاتی آتش نشانی در سطح شهر جهت برقراری ایمنی عزاداران در ایام تاسوعا و عاشورا در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی قم جهت برقراری ایمنی عزاداران در ایام تاسوعا و عاشورا و همچنین شام غریبان اقدام به استقرار خودروهای عملیاتی و اکیپ های موتوری می نماید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بیان کرد: استقرار خودروهای عملیاتی و اکیپ های موتوری در مسیرهای حرکت دسته های عزاداری منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیه از ساعات اولیه روز تاسوعا تا پایان مراسم شام غریبان ادامه خواهد داشت.

کریمی تصریح کرد: بازدید از تکایا و هیئت های مذهبی و موکب های پخش نذورات در سطح شهر از اولین روز ماه محرم توسط نیروهای عملیاتی آتش نشانی به صورت مستمر انجام و تمامی نکات ایمنی گوشزد و آموزش‌های لازم در این خصوص به مسئولین هیئت ها داده شده است.

وی افزود: از تمامی عزاداران عزیز درخواست می گردد در هنگام خیمه سوزان حتماً مراقب کودکان و افراد سالخورده باشند و به هیچ عنوان در کنار پست های برق و مخابرات و همچنین درختان و خودروهای پارک شده کنار خیابان اقدام به آتش زدن خیمه ننمایند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم  تأکید کرد: از عزاداران محترم تقاضا مندیم در پایان مراسم شام غریبان حتماً شمع های روشن را خاموش نموده و محل عزاداری را ترک نمایند تا شاهد حوادث و آتش سوزی های ناگوار نباشیم.

کریمی تصریح کرد: خودروهای عملیاتی آتش نشانی و اکیپ های موتوری در اطراف حرم مطهر، خیابان آستانه ،پارکینگ شرقی، چهار راه بازار، میدان مطهری ، میدان سعیدی، میدان جانبازان ، تقاطع آذر و عمار یاسر ،پل حجتیه، درب باب الجواد، بیت رهبری، جمکران و عوارضی قم تهران مستقر خواهند شد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه