اخبار داغ

آیت‌الله رئیسی در هیئت ریحانه‌الحسین:

کسی که عاشورا دارد، استکبار نمی‌تواند آن را از میدان خارج کند

کسی که عاشورا دارد، استکبار نمی‌تواند آن را از میدان خارج کند
رئیس قوه قضائیه گفت: کسی که عاشورا دارد، ظلم، ستم، تبعیض، فساد و استکبار نباید باعث شود تا از میدان خارج شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه که شب گذشته(دوشنبه) در اجتماع عزاداران حسینی در حسینیه ریحانه‌الحسین سخن می‌گفت با بیان اینکه عاشورا تابلوی همه زیبایی‌ها و حیات یک انسان است، گفت: ایمان، صبر، توکل، دشمن شناسی، دشمن‌ستیزی، عدالت، ایثار، جهاد، برابری و شهادت از مظاهر عالی در تابلوی عاشورا محسوب می‌شوند که در این تابلو نقش بسته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه تابلوی عاشورا جلوی چشم ماست، افزود: عاشورا رمز تحول در حیات انسان است به همین جهت کسی که عاشورا دارد در زندگی مایوس نمی‌شود.

,

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: کسی که عاشورا دارد، ظلم، ستم، تبعیض، فساد و استکبار نباید باعث شود تا از میدان خارج شود.

,

رئیسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به نام عاشورا و با پرچم داری امام(ره) شکل گرفت و به حکومت ستم‌شاهی پایان داد، خاطرنشان کرد:چه چیزی انقلاب را پیروز کرد؟ همین مجالس و همین حسین، حسین گفتن‌ها. از این رو امام خمینی(ره) فرمودند: «انقلاب ما از محرم و صفر است.»

,

وی عاشورا را نقطه امید خواند و تصریح کرد: تا عاشورا در بین ماست هیچکس نمی‌تواند ذلت را برای مملکت، و هیچ ملتی از ملت‌هایی که زندگی آنها مبتنی بر عاشورای حسینی است، تحمیل کند؛ ملت عاشورایی، عزیز است.

,

رئیس قوه قضائیه خطاب به عزاداران حسینی با بیان اینکه امروز با جاهلیت مدرن طرف هستید که هم مسلح به علم و فناوری و امپراطوری رسانه‌ای و خبری بسیار گسترده و هم پشتوانه آن زور است، تاکید کرد: باید به برکت خون ابی‌عبدالله در مقابل جاهلیت مدرن ایستاد؛ خون مطهر ابی‌عبدالله برای مبارزه با جهل بود.

,

رئیسی با اشاره به اینکه امام (ره) به نام حسین(ع) انقلاب کرد و رهبر معظم انقلاب به نام ابی‌عبدالله گره‌ها را باز می کنند، گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات حل شود تنها راه نجات، سوار شدن بر کشتی است که ناخدای آن حسین(ع) است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه