اخبار داغ

معاون سازمان تبلیغات:

قیام امام حسین(ع) باید درس بزرگ ملت‌های مسلمان جهان باشد

قیام امام حسین(ع) باید درس بزرگ ملت‌های مسلمان جهان باشد
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: عبرت‌های عاشورایی قیام امام حسین (ع) باید درس بزرگ ملت‌های مسلمان جهان باشد و این قیام باید راه روشن همه مسلمانان جهان قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام میرمحمدیان صبح امروز در بازدید از برخی هیأت‌‌های مذهبی شهرهای مازندران با تسلیت سوگواری شهادت جانسوز حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و فرا رسیدن عاشورای حسینی، اظهار کرد: نگاه به منش و سیره حضرت سیدالشهدا (ع) در جریان واقعه عاشورا درس بزرگ ذلت‌ناپذیری است و امروز این گفتمان باید در تمامی جوامع اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به قیام عاشورایی حضرت سیدالشهدا(ع) در واقعه خونین کربلا، افزود: عبرت‌های عاشورایی قیام امام حسین (ع) باید درس بزرگ ملت‌های مسلمان جهان باشد و این قیام باید راه روشن همه مسلمانان جهان قرار گیرد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و دینی در هیات‌های مذهبی اشاره کرد و گفت: توجه به مسائل اجتماعی و روز جامعه اسلامی از سوی هیات‌های مذهبی امروز یک ضرورت جدی است و هیات باید درباره مسائل سبک زندگی دینی و اسلامی هم تاثیرگذار باشند.

این مسئول فرهنگی با اشاره به دغدغه‌های سازمان تبلیغات اسلامی درمورد تشکل‌های دینی و مذهبی به ویژه هیات‌های مذهبی، تاکید کرد: دغدغه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه رفع مشکلات تشکل‌های دینی و مردمی است و از ظرفیت‌های موجود خود در این بخش تمام تلاش خود را معطوف به رفع این مشکلات کرده است.

حجت‌الاسلام میرمحمدیان معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از هیات‌های مذهبی برخی شهرهای استان بازدید و از نزدیک با آنان به گفت‌وگو پرداخت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه