اخبار داغ

گزارش راه دانا از برده داری مدرن در غرب/

افزایش 60 درصدی تجاوز به زنان در غرب+اسناد

افزایش 60 درصدی تجاوز به زنان در غرب+اسناد
غرب همزمان با انقلاب صنعتی و گسترش نظام سرمایه داری به منظور بهره کشی از نیروی کار ارزان قیمت و دستیابی به مطامع اقتصادی با تبلیغ تفکر فمنیسم، زن را تشویق به حضوری بی پروا در جامعه و محیط کار کرد که نتیجه ای جز تحقیر شخصیت زن نداشته است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛زن در جامعه اسلامی گوهری ارزشمند و دارای جایگاه رفیع است که جامعه باید قدر وی را بداند و مقامش را محترم بشمارد.اسلام حضورسازنده  زن در جامعه را بلامانع می داند؛ اما مشروط برآنکه آسیبی به عفت زن که مهم‏ترین عنصر برای شخصیت وی است وارد نشود، مساله ای که غرب از آن بعنوان نقض حقوق زنان در جوامع اسلامی یاد می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حامیان حقوق بشر در غرب بادروغپردازی ، تحریف و جنجال ادعا می‌کنند که قوانین شرعی و اسلامی، زن را از کلیه حقوق خویش در جامعه محروم و وی را به شهروندی درجه 2 و منزوی تبدیل کرده است؛ آنها معتقدند که زن فقط در جوامع غربی توانسته است به جایگاه اصلی خویش دست پیدا کند.

,

این درحالی است که غرب با شعار"آزادی زن در جامعه" راه را برای التذاذ جنسی و برده کشی مدرن مرد از زن هموار کرده است؛ اکنون زن غربی به برده ای در دست صاحبان قدرت و سرمایه تبدیل شده است.برده ای که شاید به ظاهر رها از هرگونه قید و بند باشد اما در واقع درسیاه چال غرایض نفسانی و حیوانی مرد غربی محبوس شده است.

,

غرب همزمان با انقلاب صنعتی و گسترش نظام سرمایه داری به منظور بهره کشی از نیروی کار ارزان قیمت و دستیابی به مطامع اقتصادی با تبلیغ تفکر فمنیسم، زن را تشویق به حضوری بی پروا در جامعه و محیط کار کرد که نتیجه ای جز تحقیر شخصیت زن نداشته است.

,

دنیای غرب، زن را به ابتذال کشاند و عفت و عصمت او  را در سراشیبی نابودی قرار داد.شرایطی که  شاید دیگر حتی مطلوب اشخاصی مانند بتی فریدن و گلوریا استینم هم نباشد. بتی فریدن، از پیشروان فمینیسم آمریکا و نویسنده کتاب پرفروش "راز و رمز زنانگی" معتقد بود "زنان باید شادی خود را در محیط کار پیدا کنند".

, ",

نگاهی به آمار منتشر در رسانه های غربی نشان می  دهد نه تنها زنان به مدینه فاضله ای که "بتی فریدن" برای آنها ترسیم کرده بود نرسیدند؛ بلکه هزینه سنگینی نیز برای این خیال پردازی بر آنها تحمیل شد.

,

بعنوان نمونه به آمار منتشر شده در رسانه های غربی(در 9 ماه گذشته)  مربوط به جرایمی که علیه زنان در آمریکا رخ داده است توجه کنید:

,

 

,

*افزایش 61%آزار و اذیت جنسی در 25 دانشگاه معتبر آمریکا در 2 سال گذشته

, *افزایش 61%آزار و اذیت جنسی در 25 دانشگاه معتبر آمریکا در 2 سال گذشته, *افزایش 61%آزار و اذیت جنسی در 25 دانشگاه معتبر آمریکا در 2 سال گذشته,

*افزایش 50% تجاوز جنسی در ارتش

, *افزایش 50% تجاوز جنسی در ارتش, *افزایش 50% تجاوز جنسی در ارتش,

*افزایش 60%آزار و اذیت جنسی پیشخدمت های زن شاغل در رستوران ها و کافی شاپ ها

, *افزایش 60%آزار و اذیت جنسی پیشخدمت های زن شاغل در رستوران ها و کافی شاپ ها, *افزایش 60%آزار و اذیت جنسی پیشخدمت های زن شاغل در رستوران ها و کافی شاپ ها,

*افزایش27% آزار و اذیت جنسی مهمانداران و خدمه زن هواپیماها

, *افزایش27% آزار و اذیت جنسی مهمانداران و خدمه زن هواپیماها, *افزایش27% آزار و اذیت جنسی مهمانداران و خدمه زن هواپیماها,

 

,

, , , ,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

, , ,

 

,

, , ,

 

,

, , ,

 

,

, , ,

 

,

 

,

 

,

, ,

این تنها بخش کوچکی از دنیای تاریک زنان درغرب است.در بعضی از مواقع جوامع غربی به صراحت زن را ابزاری برای سرگرمی و ابتذال معرفی می کنند.

,

یکی از سایت های ورزشی غربی در معرفی چیرلیدر های برتر سال 2014امریکا (دخترانی با لباس های تحریک کننده در استادیوم ها و اماکن ورزشی که وظیفه مدیریت تشویق تماشاچیان را برعهده دارند) می نویسد:

,

"آنها دخترانی جذاب هستند که می توانند زمانی که بازی کسل کننده می شود تماشاچیان را سرگرم کنند"

,

اکنون شما قضاوت کنید حق زن در کجا ضایع می شود؟در جوامعی مانند جمهوری اسلامی ایران که به منظور افزایش امنیت، عدالت جنسیتی و پاسداشت کرامت بانوان به مسائلی مانند "حجاب و پوشش مناسب،جداسازی محیط کار و تفکیک فضای آموزشی" اهمیت داده می شود یا در جوامع غربی که بدون توجه به شخصیت و جایگاه زن، وی مورد سواستفاده قرار می گیرد.

,

گزارش از سعید سعیدی‌راد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه